دارنده مقام اول دو دوره المپیاد هنرهای رزمی شرق و غرب جهان اظهار داشت: به علت نداشتن حامی مالی با هزینه شخصی در مسابقات بین المللی شرکت می کنم.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل ازروابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، سید عماد محمدزاده گفت: اردیبهشت ماه امسال در ششمین المپیاد هنرهای رزمی شرق و غرب جهان که در سن پترزبورگ روسیه برگزار شد همانند دوره قبل مقام اول سبک کیک بوکسینگ را کسب کردم و این در حالی بود که هیچ موسسه ای حاضر به حمایت مالی از من نشد و با هزینه شخصی در این رقابت ها شرکت کردم.

وی افزود: در این رقابت ها بیش از 9 هزار ورزشکار در 52 رشته رزمی شرکت می کنند که فرصت خوبی برای نمایش قابلیت ها و استعدادهای ورزشکاران ایرانی است.

قهرمان رزمی کار خراسانی عنوان کرد: با وجود توانمندی بالای ورزشکاران رزمی استان حامیان مالی بیشتر به ورزش های توپی توجه می کنند که امیدوارم دیدشان نسبت به ورزش های رزمی که نتایج بهتری از ورزش های توبی در استان گرفته اند، تغییر کند.

محمدزاده شرایط ورزش های رزمی استان را رو به رشد توصیف کرد و گفت: در دوره های قبلی تنها 4 سبک از هنرهای رزمی در استان فعال بود اما در چند سال گذشته بیش از 20 سبک راه اندازی شده است و این روند با حمایت و سرمایه گذاری بیشتر پیشرفت خواهد کرد.

وی در مورد وضعیت خود توضیح داد: در حال حاضر تمرینات آمادگی خودم را برای المپیاد هنرهای رزمی اوراسیا که تا اواخر امسال برگزار خواهد شد در باشگاه میرداماد زیر نظر استاد محمدجواد پرتوی نیا انجام می دهم.

دارنده مقام اول دو دوره المپیاد هنرهای رزمی شرق و غرب جهان با اشاره به مشکلات موجود اظهار داشت: امید است مسوولان با توجه بیشتر به ورزشکاران و قهرمانان در همه سطوح، زمینه بهبود وضعیت ورزش در استان را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه دانشجوی دوره کارشناسی ارشد است، افزود: متاسفانه برای مدال آوران جهانی و آسیایی تخفیف شهریه دانشگاه در نظر گرفته نمی شود و این در شرایطی است که در قانون این موضوع پیش بینی شده است./س


برچسب ها: دارنده ، مقام ، اول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.