استاندار چهارمحال و بختیاری با تشریح فشارهای اقتصادی موجود در جامعه گفت: بخشی از این فشارها ناشی از فضای روانی ایجاده شده توسط برخی افراد سودجو است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد

علی اصغر عنابستانی در آیین گرامیداشت روز استاندارد درجمع مدیران واحدهای صنعتی استان چهارمحال و بختیاری افزود: با وجود روند روبه رشد صادارات، میزان ارز كشور كاهش یافته كه این امر مبین این نكته است كه افرادی سودجو برای منافع شخصی، منافع ملی را قربانی می كنند .

عنابستانی گفت: انقلاب اسلامی از زمان پیروزی تاكنون درمعرض تحریم و فشارهای مختلفی بوده و تمامی آنان را نیز سرافرازانه پشت سر گذاشته است .

وی، از تحریم ها با عنوان جنگ اقتصادی نام برد و افزود: این جنگ فرصتی برای اتكای بیشتر به امكانات داخلی و حركت به سمت تعالی كشور است .

عنابستانی گفت: براین اساس تمامی مسئولان باید با اتحاد و همكاری در این شرایط همچون روزهای جنگ و هشت سال دفاع مقدس علیه این تحریم ها مقابله و با سرمایه خود از مملكت دفاع كنند .

استاندارچهارمحال و بختیاری، افزایش نرخ ارز را بهترین فرصت برای صادرات بیشتر دانست و افزود: باید تلاش كرد با كیفی سازی محصولات امكان صادرات بیشتر را فراهم و فرهنگ مصرف كالاهای داخلی را نیز درجامعه نهادینه كرد تا وابستگی كشور به كالاهای خارجی در این شرایط سخت كمتر شود./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.