کنسرت موسیقی پاپ ارسام (معین لعل خو) به نوازندگی ارکستر گروه "بیست" به سرپرستی "حامد بی نیاز" (آترین) 4 آبان در سالن اصلی برج آزادی اجرا می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي برج آزادي، در ادامه سیاست برج آزادی برای حمایت از گروه های موسیقی جوان، کنسرت ارسام (معین لعل خو) با نوازندگی ارکستر گروه "بیست" به سرپرستی "آترین" (حامد بی نیاز) 4 آبان ساعت 21 در برج آزادی اجرا می شود.
"حامد بی نیاز" (سرپرست و نوازنده پیانو)، "سهیل بیانی مهر" (گیتار اسپانیش)، "علی درخشان" (درامز)، "علی شریفی" (گیتار باس)، "امین قیاسی" (پرکاشن تومبا)، "مهیار نوری" (ویولن)، "سعید اصغری" (کیبورد)، "آرمین مرشد" (گیتار الکترونیک) و "محسن مهاجر" (هارمونیکا)؛ ارسام را در این اجرا همراهی خواهند کرد.

در بخش اول این کنسرت قطعات "می بخشمت" (تیتراژ تله فیلم می بخشمت)، "رفتی تو"، "می خوام دیگه عوض شم"، "برای تو" و "تو چی دیدی یه دفه؟" و در بخش دوم نیز قطعات "تو"، "تو با منی"، "هفت سال و چند ماه"، "قرصه دلم"، "رفتن تو" و "من از خدامه" اجرا خواهد شد؛ این در حالی است که اکثر قطعات این اجرا از آلبوم "تو" (معین لعل خو، "ارسام"-1390) است و باقی قطعات جدید هستند.

گروه موسیقی "بیست" ابتدای امسال به ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسیده و این اولین اجرای رسمی این گروه است؛ اما تمام اعضای این گروه از نوازندگان با تجربه ی موسیقی پاپ هستند./ي2
برچسب ها: برج آزادی ، کنسرت ، ارسام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار