مقامات آمریکایی از ارتباط فردی که به اتهام توزیع تصاویر مستهجن از کودکان محکوم شده با یک تبعه بنگلادشی که قصد بمب گذاری در بانک مرکزی ایالت نیویورک را داشت ، خبر دادند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از خبرگزاری شین هوا ، هوارد ویلی کارتر به همکاری با قاضی محمد رزوانول احسن نفیس که اخیرا در نیویورک بازداشت شد متهم است.
  مقامات وزارت دادگستری آمریکا با صدور بیانیه ای نفیس را به تلاش برای استفاده از یک سلاح کشتار جمعی و همکاری با القاعده متهم کردند.درصورتیکه اتهامات وی ثابت شود این متهم بنگلادشی به حبس ابد محکوم خواهد شد.
ماموران پلیس فدرال آمریکا ( اف.بی.آی) گفتند:« اگرچه نفیس نتوانست بمب چهار صدوپنجاه کیلوگرمی خود را منفجر کند، اما ماموران امنیتی بدقت فعالیتها و اقدامات وی را زیر نظر داشتند.»
افزون برآن، ماموران امنیتی پس از اینکه کارتر را به همراه تعداد زیادی تصاویر مستهجن در سانتیاگو بازداشت کردند، دریافتند که با اسم مستعار quotation mark یاکین quotation mark با نفیس از طریق رایانه مکاتبه می کرده و در ارتباط بوده است.به گفته مقامات امنیتی ، نفیس پیشتر قصد حمله به یک پایگاه نظامی دربالتیمور را داشته است.
برچسب ها: بین الملل ، آمریکا ، بانک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار