تمرین امروز سرخپوشان پایتخت از ساعت 9 صبح آغاز شد و ایمون زاید و حمید علی عسگر غایبان این تیم بودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه خیریه عمل شروع شد و تمامی بازیکنان به غیر از ایمون زاید و علی عسگر در تمرین حاضر بودند و باز هم خبرنگاران و اصحاب رسانه به همراه 20 تماشاگر مشتاق پرسپولیس از پشت دربهای بسته به تمرین سرخپوشان نگاه می کردند، اما در حاشیه این تمرین لیدرهای پرسپولیس وقتی مشاهده کردند که خبرنگاران و تماشاگران از گوشه و کنار ورزشگاه تمرین را به نظاره نشسته اند آنها را از این امر بازداشتند.

گفتنی است: علی پور فیزیوتراپ تیم فوتبال پرسپولیس در اواسط تمرین برای حضور در جلسه انتخاب هیات رئیسه و انجمن فیزیوتراپهای ورزشی محل تمرین را ترک کرد.

در ادامه، در اواخر زمان تمرین با اجازه سعید شیرینی، تماشاگران و خبرنگاران وارد ورزشگاه شدند تا از نزدیک تمرین بازیکنان را نگاه کنند ضمن اینکه امیرحسین فشنگچی، مهدی مهدوی کیا، هادی نوروزی، سامان آقا زمانی، مهرزاد معدنچی، کریم انصاری فرد، ضربات کاشته را به سمت دروازه نیلسون و عابدزاده روانه می کردند و حضور مانوئل و گل محمدی بالای سر این بازیکنان حاضر بودند.

شایان ذکر است: مهرداد اولادی، محسن بنگر، غلامرضا رضایی، محمد نوری، سیف الهی، گردان و جواد کاظمیان از جمله بازیکنانی بودند که محل تمرین را ترک کردند.

در پایان، فریدونی رئیس کانون هواداران پرسپولیس جلسه ای را با لیدرهای این باشگاه تشکیل داد که حضور مانوئل ژوزه در این جلسه نیز از نکات حائز اهمیت بود و بالاخره تمرین سرخپوشان در ساعت 11 خاتمه پیدا کرد./آق

برچسب ها: پرسپولیس ، زاید ، تمرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار