معاون بهره برداری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به ضرورت توسعه موقوفات کشور گفت: تمامی موقوفات دارای توجیه اقتصادی در مدار توسعه اقتصادی و عمرانی قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از سازمان اوقاف و امور خیریه؛ عباسعلی جعفری معاون بهره برداری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور که جهت نظارت بر اجرای چارت تشکیلاتی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی به بیرجند سفر کرده است که در جلسه کمیسیون تشکیلات و تحول اداری اوقاف استان تهیه و تصویب ساختارجدید سازمان اوقاف و امور خیریه را اقدامی مهم ارزیابی کرد و گفت: از سال 63 تا کنون در این باره اقدامی انجام نشده بود که مسئولان سازمان اوقاف پس از تلاش آن را سرانجام رسانند، بنابراین اجرای ساختار تغییر و تحولاتی را در مجموعه به دنبال دارد و همین تغییر و تحول یکی از آثار ساختار جدید است.
وی افزود: فرصت‌های سرمایه گذاری موقوفات، بروز رسانی اجارات، بروز نمودن مال الاجاره رقبات و افزایش بهره وری موقوفات از اولویت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه است.
جعفری خاطر نشان کرد: خوشبختانه اقدامات قابل توجهی در زمینه سرمایه گذاری موقوفات در اوقاف خراسان جنوبی انجام شده که قابل تقدیر است.
در ادامه حجت الاسلام گرایلی مدیر کل اوقاف و امور خیریه گفت: حجم گسترده و فعالیت‌های متنوع و فرهنگی ودینی سازمان اوقاف در راستای اهداف و رویکردهای اصلی بنیانگذار جمهوری اسلامی و معنویات مقام معظم رهبری است و مدیران وبدنه سازمان باید با توان وانرژی دو چندان در اجرای مطلوب این فعالیت‌ها گام بردارند.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به تصویب ساختار جدید سازمان اوقاف در هیات دولت افزود: همه مدیران، معاونان و همکاران برای حسن اجرا و تسریع در اجرای ساختار جدید آمادگی لازم را داشته باشد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار