استاندار تهران با اشاره به اقدام های دولت برای کنترل بازار گفت: به طور قطع با کسانی که درصدد ایجاد اخلال در مسائل معیشتی مردم هستند با جدیت برخورد می شود و تحت پیگرد قرار می گیرند.

مرتضی تمدن درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن افزود: با افرادی برای مردم در حوزه های اقتصادی مشکل ساز شوند به ویژه در حوزه های ارزی، پولی و مالی بشدت برخورد می شود.

وی نظارت و کنترل بر بازار را یکی از شیوه های مدیریت بازار دانست و گفت: همه بخش های دولت پای کار هستند تا با نظارت و کنترل بازار از بروز مشکلات جلوگیری کنند.

تمدن افزود: در این شرایط دشمن حداکثر فشار را در عرصه اقتصادی بر کشور وارد می کند و البته همه مسوولان و دست اندرکاران نیز از ظرفیت ها و توان لازم برای مقابله با این جنگ اقتصادی استفاده می کنند.

استاندار تهران با برشمردن برخی اقدامات دولت در مقابله با جنگ اقتصادی، گفت: دولت تمامی توان خود را برای تامین معیشت مردم، حمایت از تولید داخلی و واحدهای تولیدی و تقویت بخش کشاورزی به کار گرفته است.

تمدن با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی تاکید کرد: اجرای اقتصاد مقاومتی و جدیت در تحقق آن به عنوان راهکار اساسی مبارزه با جنگ اقتصادی از سوی مسوولان و مردم ضروری است .

وی درباره افزایش قیمت برخی کالاها نیز گفت: مردم فهیم ایران اسلامی از جنگ اقتصادی و فشارهای برنامه ریزی شده دشمن بر کشور آگاهی و اشراف کامل دارند.

استاندار تهران افزود: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بوضوح در جریان شرایط و وضعیت اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه هستند و می دانند اینک کشور در جنگ اقتصادی به سر می برد.

وی اضافه کرد: مردم در همه مقاطع انقلاب اسلامی با دولت برای حل مشکلات همراهی کرده اند و همین انسجام بین دولت و مردم فشارهای دشمنان به ویژه در حوزه اقتصادی را نیز خنثی خواهد کرد./س

برچسب ها: اخلالگران ، معیشت ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.