نیروهای امنیتی یمن امروز جمعه بسته ای بمب گذاری شده را در صنعا کشف کردند که از استان حضر موت در شرق یمن از طریق یکی از شرکت های حمل و نقل زمینی ارسال شده بود.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقلخبرگزاری شینهوا، مرکز اطلاع رسانی امنیتی وابسته به وزارت کشور یمن اعلام کرد: نیروهای امنیتی در صنعا نیم کیلوگرم ماده منفجره تی ان تی و دو نارنجک ساخت روسیه و یک مین و یک فتیله انفجاری به طول حدود نیم متر را که داخل بسته‌ای حاوی حنا جاسازی شده شده بود کشف و توقیف کردند.

این مرکز افزود، بسته حاوی این مواد از استان حضر موت و از طریق یک شرکت حمل و نقل زمینی به صنعا ارسال شده بود و مسئول انبار شرکت پس از مشکوک شدن به محتویات این بسته، موضوع را به نیروهای امنیتی اطلاع داد.

مرکز اطلاع رسانی امنیتی افزود، نیروهای امنیتی تحقیقاتی را به منظور شناسایی فردی که این بسته را از حضر موت ارسال کرده بود آغاز کرده اند.

مرکز اطلاع رسانی امنیتی در گزارشی دیگر اعلام کرد نیروهای پلیس در صنعا مقداری مواد منفجره را که داخل کیسه ای در میدان تعاون قرار داده شده بود کشف کردند. تحقیقات برای پی بردن به انگیزه فرد یا افرادی که این مواد را رها کرده بودند ادامه دارد.

یمن وضع امنیتی نابسامانی دارد و شاهد افزایش فعالیت گروه های تروریستی تندرو است.
برچسب ها: یمن ، بسته ، انفجاری ، صنعا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار