خطیب جمعه مارگون گفت: قطع كانال های ماهواره ای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران توسط كشورهای غربی با اصل آزادی بیان مغایر است.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، حجت الاسلام 'ناصر مصباح نژاد' در خطبه های نماز جمعه مارگون افزود: غربی ها آزادی بیان را به دلخواه خود و به ضرر جهان اسلام تفسیر می كنند.
وی بیان كرد: كشورهای غربی با این اقدام ناشایست خود به صراحت نشان دادند كه نمی خواهند صدای فطرت و فضیلت ملت ایران به گوش آزادیخواهان و حق طلبان دنیا برسد كه البته غربی ها در خیال باطل به سر می برند.
مصباح نژاد اظهار داشت: به لطف الهی و با همت دانشمندان جوان ایران و با پیشرفت روزافزون علمی كشور تمام فشارها، تهدیدها، تحریم ها و توطئه های شوم دشمنان همچون گذشته یكی پس از دیگری خنثی و جبران خواهد شد.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع آحاد مختلف مردم خراسان شمالی، عنوان كرد: سخنان گهربار معظم له در این سفر برای تمام قشرهای ملت ایران فصل الخطاب است.
مصباح نژاد ابراز داشت: تلاش ها و پیگیری های سید 'حسین صابری' استاندار كهگیلویه و بویراحمد برای ساخت مصلی در نقاط مختلف این استان از جمله شهر مارگون ستودنی و قابل تقدیر است./س
برچسب ها: قطع ، کانال ، ماهواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.