کمبود اشتغال و فرصت‌های کاری، دغدغه اصلی مسئولان و مردم است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، مدیرعامل شرکت پارس‌سوئیچ زنجان با اشاره به اینکه مشکلات امروز تولیدکنندگان و فعالان حوزه صنعت بیشتر از گذشته شده است، گفت: این امر موجب شده تا محصولات داخلی از خوش‌نامی به دور باشند و این موضوع به ضرر تولیدات داخلی است.

بیات با بیان اینکه کمبود نیروی متخصص، سازمان‌ها و جامعه تولید را آزار می‌دهد، افزود: یکی از دغدغه‌های امروز، واردات نیروی کاراز چین می‌باشد و این در حالی است که خود کارکنان از بیکاری جوانان این مرز و بوم رنج می‌بریم، به همین خاطر ضروری است در این خصوص تدابیر لازم قبل از اینکه وارد مشکلات جدی‌تر شویم، باید اتخاذ شود.

وی با تأکید بر اینکه بخشی‌نگری مانع توسعه کلان در کشور می‌شود،تصریح کرد: بدون شک با نیم‌ نگاهی به بازار درمی‌یابیم که وفور کالاهای وارداتی در بازار موجبات نگرانی را فراهم کرده است و این در حالی است که توان فنی در کشور بسیار بالا بوده و این امر بر کسی پوشیده نیست.

مدیرعامل شرکت پارس‌سوئیچ زنجان با اشاره به اینکه هنوز همه توان و ظرفیت کشور در خدمت بخش تولید قرار نگرفته است،ادامه داد: یکی از راه‌هایی که می‌توان معضل بیکاری را کاهش داد، فعال شدن خطوط تولید و افزایش پروژه‌های تولیدی است که باید همه مسئولان و تولیدکنندگان دست به دست هم داده و این مهم را عملی کنند./س
برچسب ها: کمبود ، کار ، مسئولان ، دغدغه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.