مشهد/ووشوکار خراسانی تاکید کرد:

حمایت از مربیان ورزشی به منظور ارتقای ورزش خراسان رضوی

قهرمان مسابقات ووشو مبازرات سبک های آزاد جهان عنوان کرد: مربیگری در ووشو نه تنها درآمد ندارد بلکه هزینه هم دارد و مربیان ورزشی از کمترین حقوق و مزایا نیز بی بهره هستند.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ابراهیم خزایی که سال گذشته مدال طلای رقابت های مبارزات آزاد جهان در گرجستان را کسب کرده است با اشاره به اینکه مربیگری نیز مثل معلمی مقدس است، گفت: مربیان ورزشی به دلیل مورد حمایت قرار نگرفتن پس از چند سال مربیگری، این کار را رها می کنند.

وی که در حال حاضر در باشگاه کابک مشغول به مربیگری و آموزش ووشو به جوانان است، افزود: کاش مربیان حداقل از مزایای بیمه بهره مند شوند تا با انگیزه بیشتر به کار خودشان ادامه دهند.

خزایی با بیان اینکه حدود 10 ووشوکار از خراسان رضوی در رده های سنی مختلف عضو تیم ملی هستند، در مورد وضعیت ووشو استان گفت: استعدادهای زیادی در مناطق پایین شهر مشهد وجود دارد اما بیشتر آنها به دلیل مشکلات مالی این ورزش را رها می کنند.

وی در مورد حضورش در مسابقات جهانی آینده اظهار داشت: مسابقات قهرمانی مبارزات آزاد جهان اواخر امسال در مجارستان برگزار می شود و با توجه به اینکه هیچ کس حاضر به حمایت مالی از ووشوکاران نیست با هزینه شخصی در این مسابقات شرکت می کنیم.

وی در پایان از مسوولان خواست از ووشو حمایت کنند تا شاهد کسب مقام های قهرمانی بیشتر در رقابت های آسیایی و جهانی باشیم./س  


برچسب ها: قهرمان ، مسابقات ، ووشو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.