"برد پیت" ایفاگر یکی از نقش های اصلی فیلم "بیست هزار فرسنگ زیر دریا" خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوودنيوز، "برد پیت" ایفاگر یکی از نقش های اصلی فیلم "بیست هزار فرسنگ زیر دریا" بر گرفته از رمان "ژول ورن" نویسنده علمی-تخیلی فرانسوی که برخی او را به حق پدر ادبیات علمی-تخیلی خوانده‌اند، خواهد شد.

به گزارش مسئولان کمپانی دیزنی، این کمپانی قصد دارد فیلم "بیست هزار فرسنگ زیر دریا" را بازسازی کند و برای ساخت این فیلم "دیوید فینچر" را به عنوان کارگردان پروژه در نظر دارد.

خلاصه داستان فیلم: ناگهان توجه جهان به اعماق آبها جلب می‌شود. مردم جهان متوجه موجود ناشناسی می‌شوند، که در اعماق آب‌ها زندگی می‌کند. عده‌ای گمان می‌کنند او یک کوسه بزرگ است، عده دیگری هستند، که معتقدند، او نوعی هیولای دریایی ناشناخته‌است. اما کمتر کسی می‌تواند تصورش را بکند، که آن موجود، وسیله‌ایست ساخته دست بشر.

پروفسور آروناکس به همراه ندلند که صیاد نهنگ است، و یک دوست دیگر، با یک کشتی تحقیقاتی به جستجوی این هیولای زیر آب می‌روند. اما کشتی در اثر برخورد با آن موجود آسیب می‌بیند و پروفسور آروناکس و همراهانش، از یک زیردریایی سر در می‌آورند. چیزی که تا کنون مانندش را ندیدن و حتا تصورش را هم نکرده‌اند.

آنها با ناتیلوس سفر می‌کنند و شگفتیهای دنیای آب را می‌بینند، ودر همین حین با کاپیتان نمو، ناخدا و مالک ناتیلوس آشنا می‌شوند. پروفسور در عین حال که کاپیتان را تحسین می‌کند، اخلاقیات او را رد می‌کند، و فکر می‌کند برخورد او با مسائل دنیا درست نیست. پروفسور و همراهانش متوجه می‌شوند، چون از راز ناخدا نمو آگاه گشته‌اند، در واقع در ناتیلوس اسیر شده‌اند و دیگر نمی‌توانند به دنیای روی آب باز گردند، اما آنها حاضر نیستند، تا آخر عمر در ناتیلوس بمانند.

در این داستان ناخدا نمو را بیشتر از زاویه دید و قضاوت پروفسور آروناکس و همراهانش می‌بینیم. آنها کاپیتان نمو را مردی کمابیش دیوانه و دنیا گریز می‌بینند.

شایان ذکر است که این فیلم قبلا در سال 1954 به کارگردانی "ریچارد فلایچر" و با حضور بازیگرانی چون "کرگ داگلاس" و "جیمز میسون" ساخته شده بود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار