خوزه مورينيو معتقد است بارسلونا پس از باخت مقابل رئال مادريد در لاليگا و چلسي در ليگ قهرمانان، ديگر لياقت الگو بودن را ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رويترز، كاتالان ها همواره در چشم هواداران و رقيبانشان به عنوان الگو و نمونه به نظر مي آمدند و اين موضوع بر همه واضح و مبرهن است اما سرمربي كهكشاني ها معتقد است دو باخت اخير اين تيم كه سبب واگذاري عناوين قهرماني لاليگا و ليگ قهرمانان به رئال مادريد و چلسي شد ديگر اعتبار اين تيم را خدشه دار كرده و صحيح نيست كه آنها را در فوتبال به عنوان الگو بشناسيم.
وي در اين ارتباط گفت: من فكر مي‌كنم زمان آن رسيده كه مردم كمتر و كمتر در ارتباط با بارسلونا صحبت كنند ومن اين موضوع را درك كردم كه مردم ديگر مدتي است كه كمتر از نام آنها در گفتگوهايشان استفاده مي‌كنند.
وي در ادامه افزود: چرا بايد مردم در ارتباط با بازي صحبت كنند زماني كه رئال مادريد قهرمانان اسپانياست و چلسي قهرمان اروپا ديگر جايي براي بارسلونا نيست.
مربي سابق اينتر ميلان همچنين در ارتباط با نحوه‌ي عملكرد بارسلونا اظهار نظر كرد و گفت:‌او فلسفه متفاوتي را در فوتبال قبول دارد.
وي در اين ارتباط گفت: من دوست دارم ببرم و بارسلونا هميشه اين كار را مي كند اما به طريقي متفاوت كه من اصلاً آنرا قبول ندارم من نحوه‌ي بازي مادريد را ترجيح ميدهم ما فصل گذشته بسيار تاثير گذار بوديم و در سطح بسيار تاثيرگذاري بازي كرديم. ما فوتبال تماشائي و زيبايي را به نمايش گذاشتيم.
من از نحوه بازي مادريد لذت مي برم بارسلونا تنها به تقليد از آنچه كه مردم مي پسندند مي پردازد اما مادريد روش خاص خود را براي بازي دارد كه به طور كامل منحصر به فرد ماست.
مورينيو پس از ستودن توانائي هاي تيمش در ارتباط با استحقاق رونالدو براي بردن توپ طلائي 2012 صحبت كرد و او را بسيار شايسته تر از مسي دانست.
وي در اين ارتباط گفت: مسي و كريستيانو در يك سطح فوتبال بازي مي كنند اما رونالدو توانست قهرماني لاليگا را كسب كند و ركوردهاي زيادي را بشكند به علاوه او فصل گذشته نيز توانست به نيمه نهائي يورو 2012 راه يابد با تيمي كه هرگز از آن توقع صعود به چنين مرحله اي را نمي شد داشت.
وي همچنين اضافه كرد: با اين احوال اگر مسي توپ طلا را ببرد من چاره اي جز سكوت ندارم و بايد به آن احترام بگذارم و هيچ چيزي نگويم و حتي يك كلمه در ارتباط با آن صحبت نكنم.
گفتني است: مسي تا به حال دو بار توپ طلائي فيفا را از آن خود كرده است./آق
برچسب ها: بارسلونا ، مورینیو ، لیاقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار