بسیج دانشجویی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با صدور بیانیه‌اي اقدام تروريستي روز گذشته و به شهادت رسيدن دانشجو و دانش‌آموز فعال بسيجي در مسجد امام حسين (ع) در چابهار را محکوم کرد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بسیج دانشجویی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی روز جمعه در مسجد امام حسين(ع) در چابهار و به شهادت رسيدن حامد بزي و مرتضي آسوده فعالان بسيجي بيانيه‌اي را صادر کرد.

متن بيانيه بدين شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

هیهات من الذله

صلوات بر محمد و آل محمد(ص)

پیامبر اعظم اسلام (ص)، پیامبر مهربانی و رحمت، آنکه دین مقدس اسلام را به انسان‌ها عرضه داشت تا کسانیکه چشم و گوش باز دارند و در فطرت پاکشان گرد و غبار جاهلیت ننشسته است خود را به کمال برسانند. البته می‌دانیم ابوجهل‌ها هیچ وقت به سر منزل مقصود نرسیده‌اند و پیروانشان هم قطعا نخواهند رسید.

وهابیان جاهلی که جهالتشان از اعراب جاهلی نیز بیشتر است مصداق پیروان ابوجهل‌ها هستند. آنانکه جهالتشان و کینه‌هاشان هرروز بیشتر از دیروز می‌شود.هنوز اندک زمانی از این بی‌شرمی نگذشته است آنگاه که کافران و مستکبران شمشیر عناد را از رو بسته‌اند و با تمام وقاحت اهانت به نبی مکرم اسلام را باز کردند و روز به روز بی شرمی خود را افزایش دادند.

می‌بینیم که وهابیون از خدا بی‌خبر که خود را خادمان حرم پیامبر می‌دانند هیچ حرکتی انجام ندادند و حتی این توهین‌های اسف‌بار را محکوم نکردند. چنین کسانی در سر دارند که وحدت شیعیان و اهل تسنن را خدشه دار کنند، اما خیالشان را به گور خواهند برد.

وهابیون بدانند اگرچه نوکران خود فروخته‌ی جاهل گاه گاهی با عملیات انتحاری، شیعیان و اهل تسنن را آن هم در مساجد و مکان‌های مقدس به شهادت می‌رسانند. ولی این خون‌های پاک، انشا الله روسیاهیشان را بیشتر و وحدت ما را مستحکم‌تر خواهد کرد. بدانید ما پیروان پیامبری هستیم که پیام آور وحدت،مهربانی و صلح بود و سختی‌ها و مشقت‌ها را به جان خرید تا تعالیم اسلام ناب بماند. اما شما ملحدان بر جهالت و عناد پیشینیانتان مانده‌اید.

در آخر بدانید تعالیم اسلام آنچنان مستحکم‌اند که شما متظاهران به اسلام را رسوا خواهد کرد.

ما بسیجیان و دانشجویان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار انزجار خود را از این انسان کشی‌ها اعلام می‌داریم و با اینکه می‌دانیم دوستان شیعه و سنی ما آگاه و بصیر هستند آنان را از هرگونه عمل عجولانه باز می‌داریم. باشد که خدا روسیاهشان کند.

بسیج دانشجویی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار

انتهاي پيام/

برچسب ها: چابهار ، دانجو ، شهادت ، دانشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار