بلیط فروشی و افزایش نظم حاکم هفته دوم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور روز چهارشنبه سوم آبان ماه امسال برگزار می‌شود

محمود نوری رئیس هیئت والیبال استان تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: متاسفانه در هفته اول لیگ به مدت 10 دقیقه اسکوربرد خانه والیبال تهران دچار مشکل شد و بلافاصله این نقص برطرف شد.
وی در خصوص نبود سیستم وایرلس ویژه خبرنگاران حاضر در محل برگزاری مسابقات گفت: مسئول روابط عمومی هیئت والیبال استان تهران به طور منظم پیگیر رفع این مشکل است و قرار است با شرکت یارانه ای جدید قرارداد همکاری می‌بندیم تا از این پس در این خصوص مشکلی نداشته باشیم.
وی در مورد برگزاری دیدارهای خانگی تیم والیبال سایپا و در تهران گفت: اگر مسئولان سازمان لیگ تصمیم بگیرند که بازیهای خانگی سایپا در تهران برگزار شود ما در این خصوص هیچ مشکلی نداریم، به طور کامل یکشنبه ها و چهارشنبه ما سالن والیبال تهران را در اختیار مسابقات لیگ برتر والیبال قرار دادیم تا از این بابت دچار مشکل نشویم.
رئیس هیئت والیبال استان تهران در پاسخ به این سوال که آیا برای برگزاری مسابقات لیگ برتر امسال بلیط فروشی هم دارید؟
اظهار داشت: باتوجه به آنکه ظرفیت خانه والیبال حدود 2000 نفر است برای بازیهای حساس اقدام به فروش بلیط خواهیم کرد، این امر در طول لیگ برتر دائمی نیست، فقط زمانی که به دلیل ازدحام زیاد جمعیت وتماشاچیان بخواهیم، سالن مسابقه را به خوبی کنترل کنیم اقدام به بلیط فروشی می‌کنیم، در غیر این صورت این اتفاق نمی‌افتد.
وی تصریح کرد: برخلاف برخی تصورات ما از بلیط فروشی به دنبال عواید مالی نیستم، بلکه برای کنترل بهتر سالن و ایجاد نظم بیشتر این کار را می‌کنیم./آق
برچسب ها: نوری ، ورزشی ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار