تیم بسکتبال مهرام با پیروزی 93 بر 76 دهوک را در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های اسیا شکست داد و تیم دهوک در یک آمار جالب هر چهار کوارتر را 19 امتیاز تمام کرد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ تیم بسکتبال مهرام در دیدار مرحله نیمه نهایی مقابل دهوک هم همان ترکیبی را روانه میدان کرد که در مرحله مقدماتی به کار برده بود.
مهدی کامرانی، حامد آفاق، صمد نیکخواه بهرامی،موسی نبی پور و راتکو واردا از سوی مهرام روانه میدان شدند.مهدی کامرانی کاپیتان تیم با گذشت شش دقیقه از کوارتر با یک برخورد ازناحیه زانو مشکل پیدا کرده و تا پایان کوارتر بر روی نیمکت نشست. بعد ازاین صحنه دو تیم در نتیجه 13 مساوی شده و تا پایان نیز مساوی پیش رفت اماگل لحظات آخر دهوک این تیم را در پایان کوارتر 19 بر 18 برنده کرد. نیمکت و تماشاگران محدود پشت نیمکت این تیم هم به خاطر نتیجه به دست آمده سر وصدای فراوانی به راه انداختند.
**بازگشت کامرانی، چهار خطایی شدن صمد
کاپیتان مهرام در ابتدای کوارتر دوم بدون مشکل خاصی به بازی برگشت. دراین دقیقه ابتدا با سه امتیازی موفق صمد مهرام پیش افتاد و سپس با گل حریف بازی مساوی شده و طی یک دقیقه تیم عراقی با چند امتیاز پیش افتاد.با گذشت پنج دقیقه از کوارتر صمد نیکخواه بهرامی چهار خطایی شده و بر روی نیمکت نشست تا خطای پنجم را دریافت نکند.
با بیرون رفتن صمد، مهدی کامرانی و حامد آفاق تیم را جمع کرده و بازیکنان نیز تلاش کردند تا با تمرکز بیشتری بازی را ادامه دهند. مهرامی ها ابتدابه یک امتیازی حریف افتاده و با خطایی که مهدی کامرانی در حمله گرفت،نتیجه 31 بر 30 به سود مهرام برگشت و در پایان نیمه اول نتیجه 45 بر 38به سود مهرام رقم خورد.
**علاقه دهوک به عدد 19 !
مهرام در ابتدای نیمه دوم اختلاف با حریف را به ده امتیاز رسانده و این اختلاف تا دقایقی حفظ شد. پس از یک کوارتر و نیم نیمکت نشینی صمد به خاطرخطای چهارم، مصطفی هاشمی این بازیکن را به زمین برگرداند و با وجود حفظ نتیجه تا پایان کوارتر، در لحظات آخر باز هم دهوک اختلاف را کم کرده و این کوارتر با نتیجه 24 بر 19 به سود مهرام تمام شد.
نکته جالب این بازی نیز امتیازات تیم دهوک بود که در هر سه کوارتر ابتدایی 19 امتیاز کسب کرد.
**مصدومیت راتکو با توجه به خطر نزدیک شدن دهوک
ترکیب همیشگی مهرام با آمدن اوشین ساهاکیان در زمین قرار گرفت و با اختلاف به وجود آمده تقریبا خیال مهرامی ها از برد راحت شد.راتکو واردا شش دقیقه به پایان بازی با برخورد به بازیکن حریف و مصدویمت خود از زمین خارج شده تیم را به خاطر بازی فینال نگران کرد.تیم دهوک در سه دقیقه پایانی بازی به یکباره با چند حرکت اختلاف را به 9امتیاز نزدیک کرد و برای دقیقه ای باعث نگرانی نیمکت مهرام ، شد. به خصوص با پرتاب زیبای سه امتیازی علی طالب بازیکن جوان دهوک که تعجب نیمکت این تیم را هم بر انگیخت اما مهرامی ها به سرعت شرایط را جمع کرده وبازی رادر دست گرفتند و با نتیجه 24 بر 19 کوارتر را به پایان بردند.
دهوک در هرچهار کوارتر دقیقا 19 امتیاز به دست آورد.مهرام در نهایت با نتیجه 93 بر 76 برنده شدند.
**کامرانی بهترین بازیکن مهرام
مهدی کامرانی با 23 امتیاز، نه پاس منجر به گل، پنج ریباند و سه توپ ربایی بهترین بازیکن زمین بود و صمد نیکخواه نیز 19 امتیاز به دست آورد./ق
برچسب ها: مهرام ، حریف ، الریاضی ، دهوک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار