استاندار كهگیلویه وبویراحمد گفت: امروزه موج بیداری اسلامی و حركت های خود جوش مردمی در همه نهضت های آزاده خواه جهان برگرفته از انقلاب و نظام الهی ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ،دكتر سید 'حسین صابری'  در راهپیمایی عظیم مردم كهگیلویه وبویراحمد در محكومیت فیلم موهن بر ضد پیامبر اعظم (ص) افزود: این حركت توهین آمیز و جنایتكارانه آمریكا و اسرائیل در حقیقت نشانه ضعف و اضمحلال استكبار جهانی و افزایش موج بیداری اسلامی در جهان بوده است.
وی بیان كرد: آمریكا و رژیم غاصب اسرائیل نژاد پرست امروز مورد بیش از پیش خشم و نفرت میلیارد ها مسلمان در سراسر جهان اسلام است زیرا سیاستهای شوم از آنها چهره ی منفوری ساخته است .
دكتر صابری اظهار داشت: واكنش آگاهانه و پرشور مردم مسلمان و محكومیت فیلم موهن علیه پیامبر صلح و رحمت به استكبار فهماند كه كوچكترین تجاوز و توهین به ارزشها ، مقدسات و اعتقادات دینی مردم و مسلمانان در هر كجای جهان ، با جواب كوبنده مواجه خواهد بود.
استاندار كهگیلویه وبویراحمد گفت: آمریكا همچون بسیاری از معادلات و تحلیل های غلط خود و با خیالی خام به دنبال سست كردن اعتقادات و باورهای دینی مردم از جمله مقدسات و ارزش های متعالی اسلامی است.
وی تصریح كرد: سازندگان و طراحان ساخت این فیلم بر خلاف اندیشه نژادپرستانه و پیش بینی نادرستشان امروزه شاهد عشق و ارادت روزافزون مردم سراسر دنیا به اسلام عزیز هستند.
صابری جنگ های 33 روزه و 22 روزه لبنان و خنثی شدن همه توطئه ها ، ترفند ها و تهدیدهای آمریكا و اسرائیل علیه مردم بیدار و مسلمان ایران اسلامی در طول 33سال گذشته را یاد آور شد و افزود:پیشنهاد و توصیه ملت قهرمان ، متعهد و بیدار ایران اسلامی به استكبار این است كه از این حوادث درس عبرت بگیرد.
استاندار كهگیلویه وبویراحمد از حضور چشمگیر و آگاه مردم مسلمان ، متعهد و غیور این استان در راهپیمایی علیه ساخت فیلم موهن آمریكایی و اسرائیلی بر ضد پیامبر نور و رحمت حضرت محمد (ص) قدردانی كرد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران یاسوج، مردم كهگیلویه وبویراحمد برای چندمین بار روز شنبه با برگزاری راهپیمایی باشكوه ضمن تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب اسلامی، خشم و انزجار خود را از آمریكا، اسرائیل و سازندگان فیلم موهن علیه پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) بیان كردند./س
برچسب ها: موج ، نهضت ، آزادی ، خواه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.