معاون طرح و برنامه و بودجه فرماندهي مرزباني ناجا از برگزاري ششمين همايش فرماندهان مرزباني به مدت 3 روز از سوم آبان ماه خبر داد.

 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس، ششمين همايش فرماندهان و معاونان ستاد مرزباني ، فرماندهان مرزباني و همچنين پايگاه درياباني استانها، مراكز آموزشي و هنگ هاي مرزي به مدت دو روز در تاريخ سوم و چهارم آبان ماه در سالن فجر ستاد فرماندهي ناجا برگزار خواهد شد.
سرهنگ كارگر بررسي عملكرد شش ماهه رده هاي مربوطه، استفاده از تدابير و رهنمودهاي سردار دكتر احمدي مقدم فرمانده ناجا و سردار ذوالفقاري فرمانده مرزباني ناجا و بهره گيري از سخنراني برخي از مسئولان مرتبط با ماموريت هاي مرزباني را از جمله اهداف برگزاري اين همايش برشمرد. 
معاون طرح و برنامه و بودجه فرماندهي مرزباني ناجا در ادامه به پيگيري برخي از اولويت ها از جمله ، منشور اخلاقي ، ساماندهي پاسگاهها و برجك ها، كاهش سوانح كاركنان ، تعاملات و اقدامات اجتماعي و اقدامات عمراني و انسداد مرزي در اين همايش اشاره كرد.
به گفته وي، با برگزاري آزمون هايي از جمله منشور اخلاقي، طرح امام رضا و طرح ساماندهي، به نفرات برتر جوايزي اهداء خواهد شد. 
سرهنگ كارگر با اشاره به برگزاري نشستي با حضور نمايندگان استان هاي مرزي در مجلس شوراي اسلامي در دوم آبان ماه در سالن فجر ستاد فرماندهي ناجا، اظهار اميدواري كرد تا در آينده نزديك در جهت رفع مشكلات مرزي گام هاي بلندي برداشته شود./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار