مربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه فدراسیون در تقویت زیر ساختها کم کاری کرده است گفت: برای صعود به جام جهانی و بازگشت به سطح اول فوتبال آسیا باید زیرساختهای فوتبالمان را تقویت کنیم.

محمود فکری مربی تیم فوتبال صبای قم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران قم گفت: در تقویت زیر ساختهای فوتبال کم کاری کرده ایم و باید برای رسیدن به جام جهانی زیرساختها و اسکلت فوتبال را تقویت کنیم.
فکری در ادامه در خصوص بازی تیم ملی کشورمان در برابر کره جنوبی گفت: بدون شک تیم ملی در برابر کره خوب بازی کرد و جای تقدیر دارد، اما ما نباید با یک پیروزی همه چیز را تمام شده بدانیم وصعود خود را به جام جهانی قطعی بدانیم.
فکری با اشاره به اینکه ساختار تیم ملی مناسب نیست گفت: تیم ملی کره بازیکنان بسیارجوان و جدیدی داشت. بازیکنانی که تجربه بسیار کمی هم دارند و بسیاری ازآنها درجام جهانی قبل حضور نداشتند،ولی مسئولان فوتبال کره جنوبی با برنامه ریزی سعی در آینده سازی فوتبال درکره دارند و چند سال آینده را می بینند.
فکری با اشاره به ترکیب تیم ملی کشورمان گفت: درترکیب تیم ملی بازیکنانی هستند که در جام جهانی 2006 حضور داشتند و حتی سالها قبل هم بازی می کردند.بازیکنانی هستند که چند ماهی است بازی خوبی انجام نمیدهند و به نظر من باید با جوان گرایی ساختار بهتری برای تیم ملی تعیین کنیم./س
برچسب ها: قم ، تقویت ، زیرساخت ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.