امام جمعه شهرستان دماوند گفت: تاثیر فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سفر تاریخی خود به خراسان شمالی که برگرفته از روحیه مقاومت و پایداری بود، اهداف پلید دشمن را نقش برآب می کند.

حجت الاسلام "محمد علاءالدینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن ، با اشاره به سفر اخیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به خراسان شمالی به سه محور استقبال پرشور مردم، بررسی سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری و نیز بررسی شرایط موجود کشور از لسان این رهبر فرزانه پرداخت.

وی استقبال پرشور مردم را در سفر اخیر مقام معظم رهبری با توجه به شرایط کنونی تبلیغات دشمن بر علیه اسلام و کشور بسیار ارزشمند و وصف ناپذیر دانست و افزود: اگر چه افرادی در ایران هستند که تبلیغات دشمن را عظیم و با اهمیت جلوه می دهند و هدفی جز تخریب آرمان های این کشور ندارند ولی آنچه مهم است هوشیاری ملت در برابر این اندیشه ها و فتنه ها است.

امام جمعه دماوند ادامه داد: تشکیل احزاب مختلف و حضور منافقان و فتنه گران در صحنه و نیز انتقام دشمن از ایران با ایجاد جنگ های مختلف در کشورهای یمن، بحرین، مصر و دیگر کشورهای مسلمان، نشان از ناتوانی آنان در مقابل آرمان های اسلامی ایران است.

این مقام مسئول با اشاره به فتنه سال 88 و نیز افتخار آفرینی مردم در نهم دی ماه، خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره بیدار است و این هوشیاری و بیداری را در تمامی صحنه های عظیم تاریخی همچون استقبال پرشور خود از رهبر مسلمان جهان نشان داده که می توان این استقبال را برگرفته از پیوند مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

علاءالدینی در ادامه به بخشی از تحریم های دشمن در بخش رسانه و ماهواره ایی اشاره کرد و گفت: امروز دشمن به گمان خود با قطع ارتباط شبکه های رسانه ملی برای ایرانیان مقیم کشورهای غربی قصد دارد در مقابل پیام های انقلابی و راهبردی کشور بایستد ولی نمی تواند روشنگری و ولایتمداری ایرانیان، حتی در دور افتاده ترین نقاط جهان را نابود کند.

وی به محور دوم سخنان خود در خصوص بررسی فرمایشات ارزشمند حضرت آیت الله خامنه ایی اشاره کرد و اذعان داشت: ایشان در سفر خود به خراسان شمالی به قدرت بازدارندگی، گفتمان سبک زندگی، فرهنگ بسیجی و دیگر محورها اشاره داشتند که بیان از اندیشه بلند ایشان است.

امام جمعه دماوند ضمن اشاره به بخشی از سخنان رهبر که همت مضاعف نیازمند کار مضاعف است ضمن اینکه کار مضاعف در پرکاری خلاصه نمی شود، افزود: داشتن کاری با کیفیت، دقیق، برنامه ریزی شده، کارشناسی شده، مستمر، پیگیر و همراه با مشورت می تواند در ارتقا اهداف عالیه نظام موثر باشد.

این مسوول با اشاره به نیاز جدی کشور به کار و تلاش خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب نقش مسوولان را در حفظ اتحاد و همدلی، مسئولین شناسی و مسئولیت پذیری، حفظ آرامش سیاسی، هم اندیشی و غیره بسیار موثر دانستند زیرا دشمن هرگاه، ضعف کشور را احساس کند روحیه می گیرد و آماده هجوم می شود و هرگاه کار و حرکتی موثر ببیند با ناامیدی درصدد تحت فشار قرار دادن آن بر می آید؛ بنابراین، همه بویژه مدیران و مسئولان کشور با کار و تلاش بی وقفه می توانند روحیه امید و نشاط را در جامعه تقویت کنند./س

برچسب ها: رهبر ، دشمن ، خراسان شمالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.