لندن به مکان امني براي پولهاي اعراب خليج فارس تبديل شده است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازپايگاه خبري المنار ؛ املاک و مستغلات و ساختمانهاي تجاري لندن به يکي از مکانهاي امن براي سرمايه گذاري تبديل شده و بسياري از داراييهايي که به دنبال فرصت هستند به انگليس سرازير مي شود و صاحبان اين سرمايه‌ها املاک و ساختمانهاي تجاري مانند مراکز تجاري  ، دفاتر و فروشگاهها را در برخي مکانهاي مهم خريداري مي کنند.

سرمايه گذاران کشورهاي عرب خليج فارس از مهم ترين سرمايه گذاران در بخش املاک و مستغلات در انگليس هستند و در چند ماه گذشته در انگليس در صدر فهرستهاي خريداران مهم املاک قرار دارند .

جديدترين گزارشهاي شرکت CBRE متخصص در خدمات ملکي اعلام کرد در حاليکه جهان و قاره اروپا غرق در بحران اقتصادي است ميلياردها دلار براي خريد ساختمانهاي تجاري به لندن سرازير شده است زيرا سرمايه گذاري امن و طولاني مدت محسوب مي شود .

در اين گزارش آمده است بيش از سي ميليارد پوند معادل چهل و هشت ميليارد دلار در طول سال کنوني از خارج براي خريد دفاتر تجاري و مراکز خريد سرازير شده است .
اين گزارش مي افزايد قراردادهاي خريد املاک و مستغلات تجاري ثبت شده در سه ماهه سوم امسال هفت ميليارد و سيصد ميليون پوند بوده است.

گزارش شرکت CBRE  مي افزايد با وجود آنکه لندن سرمايه گذاران سراسر جهان را جذب مي کند اما سرمايه گذاران مالزيايي و اعراب خليج فارس در صدر فهرست سرمايه گذاران در بخش املاک و مستغلات تجاري در سال کنوني در انگليس قرار  دارند و ثروتمندان مالزيايي بيش از ده درصد قراردادهاي سال 2012 در انگليس را به خود اختصاص داده اند .
برچسب ها: لندن ، اعراب ، سرمایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار