فرمانده کل ارتش گفت: دشمن، گیج این مسأله است که اگر اقدامی علیه ما انجام دهد چه حوادث تلخی در انتظارش خواهد بود.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش در گردهمایی فرماندهان مناطق و پایگاه‌های نیروی دریایی با بیان اینکه امروز دشمن از واکنش غیرمنتظره ملت ایران هراس دارد، اظهار داشت: دشمن نمی‌داند و گیج این مسأله است که اگر اقدامی علیه ما انجام دهد چه حوادث تلخی در انتظارش خواهد بود.

وی افزود: تصور او این است که با اعمال فشار تحریم‌ها به موفقیت می‌رسد، غافل از اینکه ملت ما وضعیت‌های بدتری را سی سال پیش سپری کرده و شرایط کنونی را با اقتدار پشت سر خواهند گذاشت.

سرلشکر صالحی ضمن تبریک ایام ذی الحجه نشست فرماندهان مناطق و پایگاه‌های نیروی دریایی را بسیار پرمعنا دانست و اظهار داشت: تلاش‌های کارکنان نیروی دریایی در راستای تحقق ارزش‌های این نیروی راهبردی پیرامون سیادت دریایی و عملیاتی قابل تقدیر است.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: استقرار بسیار شکوهمند نیروی دریایی در سواحل مکران موجب آمایش جمعیتی جدید و موثر در این مناطق شده است و نوک پیکان این آثار هم حضور پررنگ نیروی دریایی در مناطق و برگزاری رزمایش‌های گوناگون است.

وی در ادامه با تأکید بر پیشرفت‌های چشمگیر نیروی دریایی در زمینه‌های گوناگون خاطرنشان کرد: تجلی همه پیشرفت‌های این نیرو در مراسم اخیر تحلیف و دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری در حضور فرماندهی معظم کل قوا در یک میدان محدود نمود پیدا کرد تا جائیکه معظم‌له مراتب خرسندی و رضایت شان را از این مراسم و چهره های مصمم، محجوب، مودب و مقتدر دانشجویان عنوان فرمودند.

صالحی با اشاره به اقدام دلاورانه تکاوران نیروی دریایی و نجات کشتی چینی در اوایل سال جاری تصریح کرد: القاء خودباوری از جانب فرمانده به زیردست باعث انجام چنین عملیات منحصر بفردی در فاصله 3000 کیلومتری سواحل داخلی می‌شود و این اقدامی بزرگ و ستودنی است.

انتهای پیام/ش3
برچسب ها: سرلشکر ، ارتش ، رزمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار