مدیر فنی تیم فوتبال استقلال گفت:‌ بر خلاف شایعاتی که وجود داشت، جو خاصی را در استادیوم تبریز ندیدیم.

منصور پورحیدری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تراکتورسازی مقابل ما خیلی خوب و با انگیزه بازی کرد و هوادارانش هم به خوبی از این تیم حمایت کردند اما آنچنان که قبل از بازی شایعاتی وجود داشت و جو سازی کرده بودند، در استادیوم تبریز مشکل خاصی نبود و یک بازی خوب و بدون مشکل بین 2 تیم برگزار شد.

وی افزود: استقلال با توجه به مشکلاتی که داشت، با یک تیم ناقص به تبریز رفته بود. نکونام، نوری و جانواریو نبودند و خود قلعه نوعی هم در این بازی روی نیمکت تیم ما حضور نداشت. البته در رابطه با عدم حضور قلعه نوعی حرف و حدیث های زیادی وجود داشت اما او فقط به دلیل عمل جراحی مجدد زانویش به تبریز نرفت.

او در ادامه گفت: در نیمه اول مشکلاتی داشتیم چون بچه ها در پست های  غیر تخصصی بازی می کردند اما نیمه دوم بهتر شویم و فرصت هم داشتیم و می توانستیم گل مساوی را بزنیم  که متاسفانه از فرصت ها به خوبی استفاده نکردیم. داوری هم اشتباهاتی داشت که در نتیجه بازی تاثیرگذار بود اما در نهایت بازی را واگذار کردیم.
خوشبختانه با یک بازی کمتر با صدر جدول تنها 12 امتیاز فاصله داریم که چندان مشکل ساز نیست و می توانیم این فاصله را جبران کنیم.

مدیر فنی استقلال اظهار داشت: مهدی رحمتی در هی تیمی تاثیرگذار است و با توجه به مصدومیتی که داشت، با کادر فنی صحبت کرده بود و خودش گفته بود که می تواند بازی کند و به تیم کمک کند و در مجموع در این بازی خوب هم کار کرد. رحمتی آنقدر آگاهی دارد که اگر مشکلی بود، یا از اول بازی نمی کرد یا در هنگام بازی، تعویض می شد. در حال حاضر رحمتی مشکل خاصی ندارد و کادر فنی به او استراحت داده اند تا فیزیوتراپی کند و در تمرینات به او فشار نمی آورند. به هر حال فشار روی رحمتی زیاد است و چند سال است که در تمام بازی ها حضور دارد اما فکر نمی کنم در حال حاضر مشکل خاصی داشته باشد.

پورحیدری در پایان گفت: در حال حاضر بزرگ ترین مشکل ما بی نظمی لیگ است که باعث بلاتکلیفی تیم ها شده است چون هر چند بازی یک بار، لیگ تعطیل می شود و نگه داشتن بازیکنان در فرم بازی بسیار سخت است. اگر لیگ نظم داشته باشد، شرایط بهتر خواهد شد اما استقلال با تمام مشکلاتی که داشته، در لیگ امسال شاهکار کرده و نتایج خوبی کسب کرده است. /مح
برچسب ها: پور حیدری ، استقلال ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار