منتظر پيشنهاد و حضور در يك اثر سينمايي و تلويزيون در ژانر وحشت هستم.

مرجانه گلچين؛ بازيگر مجموعه هاي تلويزيوني و سينما در خصوص بازي در نقش هاي متفاوت در گفتگو به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران؛ گفت: من عاشق ژانر وحشت هستم و بعد از بازي در فيلم سينمايي شب بيست و نهم در كار ديگري با اين ژانر حضور نداشتم.
وي با اشاره به حضور خود در مجموعه هاي طنز، افزود: از حضور در مجموعه هاي طنز و استقبال مخاطبان راضي هستم و به كار خودم در اين راستا ايمان دارم.
گلچين با اشاره به حضور در نقش هاي جدي و متفاوت، تصريح كرد: من با بازي در آثار جدي وارد عرصه بازيگري شدم و معتقدم تنوع در نقش هميشه كاري ايده آل بوده است.
اين بازيگر با اشاره به دوري نه ساله خود از عرصه تصوير، اظهار داشت: پس از نه سال دوري از تصوير با حضور در كارهاي طنز برگشتم و اگر كار جدي پيشنهاد شود با حضور در آن مشكلي ندارم.
گلچين در خصوص حضور خود در مجموعه به يادماندني آيينه، تصريح كرد: مهمترين ويژگي آيينه نسبت به توليدات فعلي، صداقت بچه هاي پشت دوربين و جلوي دوربين بود.
وي با اشاره به دغدغه هاي خود افزود: اميدوارم به همه ايده آل هايي كه در ذهن خود در عرصه بازيگري دارم، برسم تا مخاطبان از من راضي باشند.
اين بازيگر درخصوص حضور خود در مجموعه "دزد و پليس"، تصريح كرد: "دزد و پليس" تجربه جديدي با تيم "آقاخاني" بود كه پس از 4 ماه زحمت، من از قسمت هجدهم به بعد وارد ماجرا مي شوم./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار