میزبانی مسابقات جایزه بزرگ در سالن تیراندازی ورزشگاه آزادی موجب توسعه تیراندازی و پیشرفت آن می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مسابقات جایزه بزرگ تیراندازی به میزبانی تهران در 10رشته تفنگ و تپانچه بادی خفیف آغاز شد در این رقابت ها 124 تیراندازی ایرانی و 55 تیراندازی از کشورهای عمان، مغولستان، پاکستان، هند، سوئدو مجارستان حضور دارند.

نواب نوری در گفتگو با خبرنگار ما افزود: هدف از برگزاری این مسابقات در ایران ارتقاء سطح تواناییهای تیراندازی ایرانی است در جریان این رقابت ها ورزشکاران ایرانی فرصت پیدا می کنند که قبل از برگزاری مسابقات آسیایی بار دیگر کشورها رقابت داشته باشد تا در صورت مشاهده ضعف های خود تا مسابقات آینده آنها را حل کنند.

وی افزود: حضور داوران ایرانی برای قضاوت این مسابقات به آینده داوری کشورمان در رشته تیر اندازی کمک بسیار خواهد کرد زیرا این مسابقات از اعتبار بالایی برخوردار است.

نوری در ادامه بیان داشت: با برگزاری مسابقات جایزه بزرگ توانستیم تیراندازی دیگر کشورها را با ایران آشنا کنیم همین موضوع باعث شد که مسئولان با برپایی مسابقات قهرمان آسیایی سلاح های بادی در ایران موافقت کنند.

وی در خصوص تأمین هزینه های مسابقات گفت: خوشبختانه موفق شدیم هزینه جوایز نفرات برتر را فراهم کنیم اگر در طول مسابقات با کمبودی روبرو شویم می توانیم با قرض گرفتن مبلغ این مشکل را حل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم زحماتمان برای میزبانی بدون نقص به نتیجه برسد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار