قاسم شعبانی پور گفت: دو بازیکن اسپانیائی در اختیار داریم و با استفاده از آنها تیم قوی به جام باشگاه های آسیائی خواهیم فرستاد.

قاسم شعبان پور سرمربی تیم هندبال  ثامن الحجج سبزوار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، رقابتهای  جام باشگاه های آسیا طی چند روز آینده در قطر برگزار خواهد شد و ثامن نیز در این مسابقات حضور دارد و برای حضوری قدرت و قوی دو بازیکن اسپانیایی در اختیار داریم و یک تیم قوی  خواهیم فرستاد.

 این دو چند روزی است که به ثامن آمده اند

 وی تصریح کرد:  سطح کیفی  رقابتهای  جام باشگاه های آسیا خیلی بالاست و ما علاوه بر بازیکن خارجی از مربی اسپانیائی نیز بهره می بریم
رافائل کاسترلرو 2-3  روزی  است که به ثامن کمک می کند وی قرار داد خود را در باشگاه ثبت کرده است و امیدواریم حضور وی مثرثمر واقع شود و با استفاده از تجربیات و دانسته های  کاسترلرو جایگاه مناسبی را کسب کنیم.
 شعبان پور گفت: ثامن تنها نماینده ایران در این رقابت هاست وباید سعی کنیم بازیهای خوبی را با حریفان برگزار کنیم و نتایج لازم را کسب نمائیم.
 وی اشاره کرد:  تلاش ما این است در پایان مسابقات جام باشگاه های آسیا جزو 4 تیم شویم.
شعبان پور در مورد بازی مقابل نیروی زمینی گفت: در هفته سوم مسابقات لیگ برتر روز گذشته میهمان نیروی زمینی در تهران بودیم بازی خوبی مقابل این تیم انجام  دادیم وموفق شدیم این حریف را شکست دهیم.
 وی اضافه کرد:  این تیم در سال جاری بسیار جوان شده است واکثرا هم سرباز هستند با این حال دیدار خوبی مقابل ما انجام دادند
شعبان پور تاکید کرد: متاسفانه داوری دراین دیدرا خوب کار نکرد و با اشتباهات خود موجب شد که دو بازیکن تیم اخراج شوند و به نظرمن  نبایداین طور می شد.
وی گفت: تیم روز 8 آبان راهی دوحه می شود تا در رقابت های جام باشگاه های آسیا حضور پیدا کند و در نتیجه دو سه هفته ای از مسابقات لیگ دور هستیم.
 شعبان پور در پایان خاطر نشان کرد:  در فصل گذشته  مسابقات لیگ برتر عنوان دومی را بعد از سپاهان به خود اختصاص دادیم در سال جاری  سعی  می کنیم با بازیکنان خوبی که جذب کرده ایم و تلاش مضاعف آنها جایگاه  بهتری کسب نمائیم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار