کمیته دفاع از آزادی ها در اتحادیه کل وکلای مصر و در بیانیه ای، اقدام اروپا در مجموعه شبکه های ایران از هاتبرد را اقدامی تأسفبار توصیف کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم ، کمیته دفاع از آزادی ها در اتحاديه کل وکلای مصر و اتحادیه وکلای سوری امروز در بیانیه ای تأکید کردند ، این اقدام با ادعای مستمر اروپا در خصوص دمکراسی، آزادی بیان و حق انتشار اطلاعات تناقض دارد.

این کمیته همچنین با اشاره به موضع اتحادیه اروپا در قبال انتشار فیلم توهین آمیز علیه پیامبر اسلام (ص) و ادعای غرب در خصوص حق آزادی بیان و انتشار اطلاعات و در مقابل حذف شبکه های ایران تأکید کرد، که اروپا با اتخاذ چنین مواضعی به شدت متضرر خواهد شد.

اتحادیه وکلای سوری نیز امروز در بیانیه ای اعلام کرد،چند شبکه ایرانی از ماهواره هاتبرد بخشی از فشارهای نظام سلطه علیه رسانه هایی است که از حقیقت، عدالت، و حقوق ملتها در مقاومت در برابر شر و سلطه گری دفاع می کنند.

دراین بیانیه تأکید شده است، این اقدام نقض آزادی ها و معاهدات سازمان ملل متحد و حقوق جوامع در آزادی بیان و رساندن صدای خود به دیگران بدون فشار بر افکار عمومی در جهان به شمار می آید.

برچسب ها: بین الملل ، ایران ، سوریه ، مصر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار