سريال "دزد و پليس" با تصويرگري طنز گونه مباحث مربوط به نيروي انتظامي و نمايش مشكلات آنان، مردم را به اين قشر نزديك مي كند.

بهنام تشكر بازيگر مجموعه طنز "دزد و پليس" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران در خصوص پذيرش ايفاي نقش در اين مجموعه گفت: من به دليل اين كه مشغول بازي در مجموعه ساخت ايران در خارج از كشور بودم و همچنين قرار بود ساختمان پزشكان 2 نيز ساخته شود چندان مصر به بازي در اين سريال نبودم و حتي پيشنهاد چند بازيگر را به كارگردان دادم.
وي افزود: از آنجايي كه مراحل توليد ساخت ايران تمام شد و ساختمان پزشكان 2 هم ساخته نشد محسن چگيني و سعيد آقاخاني بار ديگر بازي در اين نقش را به من پيشنهاد كردند و بسيار به من لطف داشتند و گفتند بايد خودت اين نقش را بازي كني.
وي تصريح كرد: با خواندن 7 قسمت اول فيلم نامه علاوه بر پتانسيل خوب متن به پيچيدگي زياد نقش پي بردم و بدليل همبازي شدن با شقايق دهقان و هومن برق نورد و همچنين بدليل علاقه كار با سعيد آقاخاني اين نقش را پذيرفتم.
تشكر در خصوص كار با سعيد آقاخاني اظهار داشت: كار كردن با سعيد آقاخاني جز اتفاقات خوبي بود كه براي من بسيار لذت بخش و عالي بود.
تشكر در خصوص اينكه كار پليسي به صورت طنز تا چه ميزان در جذب مخاطب تاثيرگذار است، بيان كرد: كار طنز پليسي مي‌تواند بسيار تاثيرگذار باشد ولي نيروي انتظامي بايد در اين راستا كمك كند چون ما درگير خط قرمزها هستيم و نمي‌توانيم زياد با اين قشر شوخي كنيم و كارها خود به خود رو به جدي بودن مي رود.
وي تصريح كرد: نيروي انتظامي بايد در يك سري جاها به نويسندگان كمك كند و خط قرمزهايي كه چند سال درگير آن هستيم را كنار بگذارند تا بتوانم در قالب طنز با اين قشر شوخي كرده و بدين گونه مردم بيشتر به نيروي انتظامي نزديك شوند.
وي در خصوص اينكه مجموعه "دزد و پليس" تا چه ميزان توانسته مشكلات قشر نيروي انتظامي را به تصوير بكشد، اظهار داشت: كار پليس كار راحتي نيست و همچنين معذوريت ها و وظايف ويژه كار آ‌نها را سخت مي كند كه مجموعه "دزد و پليس" توانسته بخشي از اين مشكلات را به تصوير بكشد و فكر كنم مي‌تواند مخاطب را به خود جذب كند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
پارسا ثابت زاده
۲۱:۰۶ ۰۳ آبان ۱۳۹۱
بهترين فيلم دنيا
عالي عالي عالي
آخرین اخبار