كاهش جمعیت و زاد و ولد منجر به كاهش تعداد جوانان كشور و در نهایت افزایش تعداد افراد پیر در جامعه می شود كه این موضوع آینده كشور را دچار مشكل خواهد كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکززنجان استاندار زنجان گفت:روند نزولی كاهش جمعیت جوان، كشور را در آینده با افزایش تعداد افراد مسن و از كار افتاده مواجه خواهد كرد.

رئوفی نژاد افزود:جمعیت جوان نیروی كار و پتانسیل انسانی كشور را تضمین می كند، این در حالی است كه با حركت كشور به سوی كاهش جمعیت، نظام اسلامی در آینده با جامعه پیر و فرتوت مواجه خواهد بود.

وی یادآورشد:بیش از دو دهه دشمنان برای القای فرزند كمتر، زندگی بهتر تلاش كرده اند و به این طریق كنترل جمعیت كشور را در دست گرفته اند.

عضو شورای عالی اداری كشور، ادامه داد: عواقب اصلی كاهش جمعیت جوان در كشور متوجه اقتدار و صلابت نظام اسلامی است و سود و نفع آن عاید افرادی می شود كه از فرتوتی جمعیت ایران اسلامی به اهداف كلان دست می یابند.

رئوفی نژاد بالا بودن جمعیت جوان كشور را موجب افزایش صلابت و اقتدار و سرعت بخشیدن به پیشرفت و ترقی نظام اسلامی دانست و دشمنان را از شادابی و نشاط نظام اسلامی متضرر عنوان كرد./س

برچسب ها: کاهش ، جمعیت ، آینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.