فضای كشور امروز در شرایط حساسی به سر می برد و برگزاری انتخاباتی حماسی و موفق نیازمند برقراری آرامش در تمامی بخش های آن است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: مسئولان باید تمامی مشكلات و نظرات نامنطبق با سایرین را پشت درهای بسته مطرح كنند و تا حد امكان به خصوص در مجامع عمومی یكرنگی و اتحاد را به نمایش بگذارند.

حجت الاسلام خاتمی افزود: هم اكنون شرایط بسیار حساس سیاسی و اقتصادی بر كشور حاكم است و عزم جدی مسولان در تمامی بخش ها برای خدمت گسترده به مردم را نیاز دارد.

وی تاکید كرد: هیچ شخصی منكر وجود مشكلات اقتصادی پیش روی صنایع و تولیدكنندگان كشور نیست، ولی نباید این موضوع را بهانه اغتشاشات و اختلافات قرار داد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ادامه داد: مسائل و مشكلات را می توان با اتحاد و همدلی و بررسی و اجرای راهكارهای مناسب حل كرد.

وی بر لزوم خودداری از گلایه مندی از مسئولان دوره های قبل و مدیران سابق تاكید كرد و دشمنان را منتظر سودجویی از اظهار نظر مسئولان در حوزه های مختلف دانست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به انفجارهای اخیر در لبنان اشاره كرد و آن را سناریویی از پیش تعیین شده برای تخریب چهره رییس جمهوری سوریه در اذهان جهانی دانست./س


برچسب ها: کشور ، آرامش ، آمادگی ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.