شهردار منطقه 9 از ساماندهی مسیر ورودی حجاج به میدان آزادی خبر داد و گفت: تمامی معابر منتهی به میدان آزادی بهسازی می شود.

 
 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 9 ، حسین سلطانی با اعلام این خبر اظهار داشت: عملیات ساماندهی مسیر تردد حریم فرودگاه مهرآباد و معابر منتهی به میدان آزادی در دستور کار این شهرداری قرار گرفته است.
 
وی افزود: در حوزه زیباسازی وقایع شهر مکه و خانه کعبه در قالب سیر تاریخی ساخت کعبه در خیابان حجاج به میزان 2 هزار و 860 مترمربع بر روی دیواره فرودگاه نقش بسته است.
 
سلطانی با اشاره به عملیات عمرانی در معابر منتهی به میدان آزادی و به ویژه مسیر حجاج گفت: عملیات پیاده روسازی و نقایصی که پیرامون آسفالت محدوده وجود داشت در خیابان های حجاج و معراج به میزان 2 هزار مترمربع در حال انجام است و با توجه به آغاز فصل بارش ، این موضوع با جدیت دنبال می شود.
 
شهردار منطقه 9 در خصوص توسعه فضای سبز محدوده تصریح کرد: عملیات احداث و بازسازی 17 هزار مترمربع فضای سبز حریم فرودگاه مهرآباد نیز اجرایی شده است.
 
وی همچنین با اشاره به طرح های ایمن سازی سطح منطقه بر لزوم مناسب سازی معابر تاکید کرد و افزود: نصب و مرمت انواع تابلوها و علائم ترافیکی و خط کشی های محوری در معابر حاشیه فرودگاه انجام شده است.
 
سلطانی ادامه داد: بحث روانسازی ترافیک در ورودی فرودگاه مهرآباد و راه اندازی نخستین مسیر ویژه تاکسی در این بخش از پایتخت در دستور کار قرار دارد که در ارائه خدمات بهینه به شهروندان و همچنین کاهش بار ترافیکی تاثیر گذار خواهد بود.
 
شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: تمامی تمهیدات جهت رفاه حال حجاج در مسیرهای ورودی غربی تهران در نظر گرفته شده و طبق برنامه ریزی و در آستانه عید قربان جایگاه عرضه دام زنده در منطقه نیز در بزرگراه فتح روبروی پایگاه ششم شکاری مستقر خواهد شد.        
برچسب ها: ساماندهی ، مسیر ، حجاج ، میدان ، آزادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار