معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران از پیشرفت عملیات آبرسانی به مسکن مهر فاز 9 شهر جدید پردیس خبرداد .

سید مجید صالحی امیری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارداشت : اراضی مسکن مهر فاز 9 شهر جدید پردیس مشتمل بر 12000 واحد مسکونی واقع در شمال غربی این شهر در حال احداث است که بمنظور آبرسانی به واحدهای مسکونی فوق خط انتقالی به طول 6600 متر از جنس چدن داکتیل در قطرهای 600 ، 400 و 700 میلیمتر در مراحل پایانی اجرا و تست قراردارد .

وی درادامه با اشاره به اینکه طرح فوق بالغ بر 26 میلیارد ریال هزینه در برداشته افزود : خط انتقال مذکور از محل مخزن ده هزار متر مکعبی جنب تصفیه خانه تا مخزن پنج هزار مترمکعبی شماره 9 و پنج هزار مترمکعبی شماره 10 طراحی و در مراحل پایانی اجرا است که با توجه به اختلاف ارتفاع 100 متری بین مخازن 9 و 10 احداث یک ایستگاه پمپاژ با دبی حداقل 120 لیتر در ثانیه پیش بینی شده که در حال طی مراحل ساخت است .

معاون مهندسی و توسعه آبفای شرق استان تهران در پایان خاطر نشان ساخت : با توجه به لزوم تسریع در ایجاد تأسیسات زیربنایی مسکن مهر، این شرکت نخستین دستگاه خدمات رسان بوده که تاکنون نسبت به احداث تأسیسات مربوط به آبرسانی اقدام کرده است .

شایان ذکر است شرکت آبفای شرق استان تهران که در شهر رودهن واقع شده است  یازده شهر شمال و شرق استان تهران از جمله لواسان، رودبار قصران، رودهن، بومهن، دماوند، کیلان، فیروزکوه، آبسرد، پردیس، آبعلی و ارجمند را تحت پوشش دارد./س

برچسب ها: مسکن مهر ، آبفا ، تاسیسات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.