نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس گفت: کارخانه‌های آذربایجان‌غربی با مشکلات متعدد اقتصادی از جمله کمبود نقدینگی مواجه هستند.

روح‌الله بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: با توجه به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نه تنها شاهد شکوفایی و پویایی در زمینه تولید در کارخانه‌های کشور نیستیم، بلکه رکود روزافزون در بخش صنعت به وضوح دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را مطرح کرده‌اند، ادامه داد: خواسته‌های نمایندگان به دلیل حب و بغض شخصی و یا تمایلات نفسانی نیست، بلکه در راستای خدمت‌گذاری هر چه بیشتر به مردم و جامعه است.

بیگی تصریح کرد: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری در سفر اخیر ایشان به خراسان شمالی در خصوص دعوت به همکاری مسئولان و آرامش همگان تا پایان کار دولت، امیدواریم که با پاسخ شایسته وزیر صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان مجلس قانع شوند.

وی در پایان ادامه داد، امیدواریم با پیگیری نمایندگان مجلس و خدمت رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت شاهد بیکاری جوانان و تعطیلی کارخانجات تولیدی و صنعتی نباشیم.

بیگی با بیان اینکه این کارخانه‌ها با مشکلات اقتصادی متعددی مواجه هستند، گفت: عمده مشکل واحدهایی که تعطیل شده و یا در معرض تعطیلی قرار دارند کمبود نقدینگی است.

با وجود اینکه امسال سال تولید ملی است باید از تولید حمایت می‌کردیم ولی مشکلات اقتصادی کشور به اقتصاد کارخانه‌ها نیز صدمه وارد کرده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.