محدوده تهرانپارس رکورددار افزايش قيمت مسکن 40 تا 50 درصدي شد.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران گزارشات ميداني حاکي از افزايش قيمت مسکن در محدوده تهرانپارس بوده است.

بر اساس اين گزارش قيمت آپارتمان هاي نوساز در طي چند ماه اخير در محدوده شرق تهران با رشد 40 تا 50 درصدي قيمت روبرو شده است.
يکي از مشاوران املاک در محدوده تهرانپارس با بيان اينکه قيمت مسکن در چند ماه اخير رشد قيمت 40 تا 50 درصدي را تجربه کرده است افزود: در دو ماه گذشته قيمت آپارتمان نوساز متري يک ميليون و 800 هزار تومان بوده اما در حال حاضر به سه ميليون و 200 هزار تومان در هر مترمربع رسيده است.


بر اساس اين گزارش در اين محدوده از تهران آپارتمان به 3 ميليون و 500 هزار تومان تا 4 ميليون تومان در طول سه ماه گذشته رسيده است.

اين مشاور املاک با بيان اينکه  در چند ماه گذشته بسياري از سازندگان به دنبال مشتري پرفروش واحدهاي خود بودند گفت: در حال حاضر هيچ کدام از سازندگان آپارتمان املاک خود را به دليل افزايش قيمت نمي فروشند.
همچنين يکي ديگر از مشاوران املاک در همين محدوده با اشاره به اينکه بسياري از فروشندگان آپارتمان از فروش مسکن خود مي ترسند گفت: بسياري از فروشندگان معتقد هستند که اگر مسکن خود را بفروشند قادر به خريد مسکن ديگري با همان قيمت نيستند.

وي در ادامه تصريح کرد: خريد و فروش ملک در حال حاضر در رکورد عميقي به سر مي برند بنابراين بسياري از سازندگان املاک خود را به فروش نمي رسانند.

اين مشاور املاک با بيان اينکه نرخ هاي اعلام شده براي افزايش ملک در سال جاري کاذب بوده گفت: قيمت تمام شده ساخت مسکن بسيار کمتر از قيمت فروش آن است.

وي در ادامه خاطرنشان کرد: قيمت آپارتمام در تهرانپارس که در طول چند ماه گذشته بين يک ميليون تا 5/1 ميليون افزايش يافته کاذب و ناشي دخالت واسطه گران بوده است در خصوص تاثير افزايش قيمت مصالح ساختماني در بازار مسکن گفت: اثرات افزايش قيمت مصالح ساختماني بعد از دو سال آشکار مي شود و بسياري از سازندگان افزايش قيمت مصالح ساختماني را بهانه اي براي رشد قيمت کاذب مي دانند.

قيمت مسکن در بازار امروز در محدوده شرق تهران شامل واحدي 60 متري واقع در خيابان جشنواره خيابان امين 104 ميليون تومان، 58 متري يک خوابه با تمامي امکانات 142 ميليون تومان، 46 متري با تمامي امکانات واقع در تهرانپارس 125 ميليون تومان است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.