نايب رييس فدراسيون بوکس گفت: به دنبال تأمین بودجه مالی برای برگزاری مسابقات منطقه بوکس هستیم تا به رؤسای هیئت ها از لحاظ مالی فشار وارد نشود.

منوچهر مقصودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان داشت: پس از بررسی مسئولان و کارشناس تصمیم بر آن شد که طرح برگزاری مسابقات منطقه ای را در میان روسای هیئت ها مطرح کنیم که خوشبختانه مورد استقبال هیئت ها قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه برای اجرایی شدن هر طرح ما نیازمند بودجه مالی هستیم به دنبال پیگیری های مالی این قضیه هستیم و در نظر داریم تمام هزینه های این مسابقات را خودمان پرداخت کنیم تا رؤسای هیئت هایمان دچار فشار نشوند.

وی افزود: متأسفانه بودجه هایی که به هیئت های ما تخصیص داده می شود بسیار کم است و نمی توان از آن انتظار تأمین هزینه ها را داشت.

مقصودی در خصوص برگزاری این رقابت ها اظهار داشت: اجرا شدن این طرح برای ارتقای سطح بوکس کشورمان و نیز  یافتن استعدادهای جدید از تمام استان ها بسیار مفید و مؤثر خواهد بود.

مقصودی همچنین در خصوص سوپرلیگ بوکس اظهار داشت: متأسفانه نداشتن هیچ گونه تبلیغات و پخش تلویزیونی منجر شده که تیم های باشگاهی بوکس حامیان مالی نداشته باشند و همین امر باعث گردیده که تیم ها استانی با وجود علاقمندی نتوانند در سوپرلیگ حضور داشته باشند.

وی افزود: با وجود این کمبودها نمی توان از نبودشان در لیگ خرده گرفت و حق را به آنان می دهیم اما آنها نباید در این قضیه کوتاهی کنند و پیگیری های بیشتری برای حضورشان در لیگ داشته باشند./ق
برچسب ها: بوکس ، فدراسیون ، مقصودی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار