فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از شناسایی و انهدام یک باند سرقت مسلحانه در این شهرستان خبرداد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  محمدرضا کاظمی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه و زورگیری در این شهرستان موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع ضمن افزایش توان رزمی یگان‌ها اکیپی از پلیس‌های تخصصی و عملیاتی تشکیل و در نهایت ماموران با انجام عملیات‌های پلیسی عاملان این سرقت‌ها که با یک دستگاه پراید اقدام به زورگیری از مردم وشهروندان می‌کردند شناسایی کردند.

کاظمی خاطرنشان کرد: با شاسایی عاملان این سرقت‌ها ماموران موفق شدند در اقدامی غافلگیرانه و عملیاتی خودروی آنان را متوقف و متهمان را دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های به عمل آمده از خودروی متهمان یک قبضه کلت کمری، قمه وآلات شرارت و مقداری از اموال مسروقه کشف وضبط شد.

فرمانده انتظامی چابهار بیان داشت: در ادامه این عملیات محل اختفای متهمان نیز شناسایی و ضمن هماهنگی با مراجع قضائی در بازرسی از محل مذکور سه نفر دیگر از همدستان متهمان که بصورت تیمی با آنان همکاری داشتند نیز دستگیر شدند.

کاظمی ادامه داد: در بازرسی از محل اختفای متهمان 4 دستگاه موتورسیکلت مسروقه، 13 دستگاه گوشی ‌تلفن همراه، کارت‌های عابر بانک، ساعت مچی و ... کشف وضبط شد.

فرمانده انتظامی چابهار افزود‌: در این عملیات‌ها یکی از این افراد به هلاکت رسیده و بقیه افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

گفتنی است: این اقدام سریع وبه موقع ماموران بازتاب بسیار خوبی در بین شهروندان و مسئولان این شهرستان در پی داشت. /ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.