فرمانده ی انتظامی کشور گفت: یقینا اگر مأموری از سوی ناجا به بانکها و مؤسسات جهت خدمات حفاظتی اعزام شوند، بیمه و خدمات آنها به عهده ی بانکهاست.

سردار احمدی مقدم در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: به طور واضح بانکها و مؤسسات قرض الحسنه و دیگر ارکان های بانکداری بیش از ده هزار شعبه در سراسر کشور دارند و اگر بخواهیم برای هر یک از آنان یک پست مأمور شامل 3 نفر را بگذاریم تقریبا بیشتر نیروهایمان را باید در اختیار بانکها بگذاریم.

وی با اشاره به مصوبه ای از سوی شورای امنیت کشور گفت: شورای امنیت کشور تصویب کرده که بانک های دولتی باید یگان انتظامی بانک را تشکیل دهند و هر چه بوده تا به الان کوتاهی از خودشان بوده و بانک های خصوصی نیز می توانند از مؤسسات حفاظتی برای امنیت مؤسسات خود استفاده کنند.

احمدی مقدم افزود: شورای امنیت کشور در همین خصوص تکلیف کرده و انتظار داریم که در بانک مرکزی و وزارت کشور پیگیر این مسائل باشند و ما نیز در تلاشیم که شعبات و مؤسسات و پست بانک های مورد تهدید را شناسایی کنیم و نسبت به امنیت آنان بکوشیم...

وی در خاتمه با اشاره به دیدگاه بانکداران گفت: بانکداران دیدگاههایشان نسبت به این مسئله تصور اقتصادی است زیرا آنها ضررهای حاصل از سرقت را از بیمه دریافت می کنند و امیدواریم بدانند که پلیس نیز به تنهایی پشتیبان تمام مسائل نیست./ز

برچسب ها: امنیت ، شورا ، بانک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار