برگزاري سي پنجمين دوره مسابقات استاني قرآن كريم در تهران

معاون فرهنگي اداره كل اوقاف و امور خيريه استان تهران از برگزاري مرحله استاني سي پنجمين دوره مسابقات قرآن كريم در تاريخ 5 آبان ما ه در مجتمع فرهگي بصيرت خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمين سيد هاشم حسيني در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: هدف از برگزاري مسابقات قرآن را رشد و تعالي معرفت ديني و انس با قرآن كريم در افراد جامعه به ويژه جوانان با بهره مندي از قرائت و حفظ آيات كريم دانست و افزود: سي و پنجمين دوره مسابقات قرآن كريم مرحله اساسي در دوره سني زير 15 سال و بالاي 16 سال شكوفه ها و بزرگسالان از 5 آبان ماه با حضور 393 نفر از منتخبان مرحله شهرستاني در دو بخش خواهران و برادران برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمين حسيني با اشاره به زمابندي اين مسابقات از 5 تا 7 آبان ماه در بخش خواهران و از 8 تا 10 آبان ماه سال جاري در بخش برادران اشاره كرد و گفت: متسابقين در 6 رشته حفظ 5 جز، 10 جزء ، 20 جزء، حفظ كل ترتيل و قرائت با هم به رقابت مي‌پردازند.
وي در خصوص داوري اين دوره از مسابقات قرآن كريم مرحله استاني اظهار داشت: در بخش خواهران الهام منگلي (رشته حسن حفظ) مريم وفادار رشته تجويد ، زينب آقايي رشته لحن، نرگس صفوي نيا رشته صوت، طاهره بابايي رشته وقف و ابتدا و در بخش آقايان رحيم خاكي صوت، علي اكبر حنفي رشته لحن، محمدرضا ابوالقاسمي رشته تجويد، كريم دولتي وقف و ابتدا، اميرآقايي حسن حفظ، داوري اين دوره از مسابقات را برعهده دارند.
همچنين مراسم اختتاميه سي و پنجمين دوره از مسابقات قرآن كريم روز 10 آبان ماه ساعت 18 با حضور منتخبان اين دوره از مسابقات در حكيميه ، بلوار شهيد بابائيان ، بلوار افق بن بست مهر مجتمع فرهنگي بصيرت برگزار خواهد شد.
گفتني است اداره كل اوقاف وامور خيريه استان تهران از عموم مردم و دوستداران اهل قرآن جهت شركت در اين محفل نوراني از ساعت 8 صبح لغايت 16 دعوت به عمل مي آورد./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار