مسابقات تنیس روی میز دانشجویان پسر دانشگاه های پیام نور سراسر کشور به میزبانی استان کرمانشاه آغاز شد.این رقابت ها در سه بخش تیمی، انفرادی و دوبل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

به گفته محمدرضا اشرفی ناظرفنی و اجرایی این مسابقات، در این رقابت ها 64 ورزشکار از 16 استان حضور دارند و تا پنجم آبان با هم رقابت می کنند در بخش تیمی این رقابت ها 16 تیم در چهار گروه چهار تیمی با هم رقابت می کنند.

وی افزود: در گروه اول این رقابت ها تیم های آذربایجان شرقی، همدان، فارس و کرمانشاه، در گروه دوم تیم های تهران، ایلام، البرز و مازندران، در گروه سوم تیم های مرکزی، کردستان، گلستان و یزد و در گروه چهارم تیم های خوزستان، اصفهان، لرستان و گیلان با هم رقابت می کنند

اشرفی گفت: رقابت های تیمی در مرحله اول بصورت گروهی برگزار و از هر گروه دو تیم صعود کرده و در مرحله بعد در قالب جدول حذفی آسیایی برای کسب مقام اول تا هشتم با هم رقابت می کنند. بخش های انفرادی و دوبل نیز به صورت حذفی برگزار می شود..   

وی گفت: هشت تیم برتر این رقابت ها جواز حضور در المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه پیام نور که سال آینده برگزار می شود را دریافت می کنند و تیم برتر نیز به مسابقات ورزشی وزارت علوم راه می یابد.

اشرفی در ادامه از تلاش های دکتر قاسمی مدیرکل تربیت بدنی سازمان مرکزی پیام نور تقدیر  و مسابقات تک رشته ای را از ابتکارات وی عنوان کرد و گفت: این مسابقات سبب پویایی تربیت بدنی دانشگاه های پیام نور سراسر کشور شده است./س



برچسب ها: کرمانشاه ، تنیس ، پیام نور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.