ستاره اسبق بارسلونا معتقد است توپ طلا شایسته ژاوی ست اما می ترسد کمبود گل های زده این بازیکن مانع رسیدن این جایزه به او شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران وبه نقل از خبرگزاری روئیترز، مهاجم سابق و پرآوازه تیم ملی فوتبال سوئد، ژاوی را لایق دریافت جایزه توپ طلای 2012 می داند اما امیدوار است این موضوع که او به اندازه دیگر کاندیدهای این جایزه بزرگ نتوانسته گل زنی کند، داوران را از رای دادن به او منصرف کند.

این بازیکن 32 ساله در ترکیب موفق بارسلونا در جام ملت های اروپا در سال 2012 نقش بسزایی را ایفا کرده وهمین موضوع سبب شده تا وی را به عنوان نماینده دریافت این جایزه انتخاب کنند.

لارسن که درسال های 2004 تا 2006 در بارسلونا درخشش بی نظیری داشت در ارتباط با او گفت: لیونل مسی و رونالدو بهترین بازیکنان جهان هستند با این حال ژاوی امسال لیاقت بیشتری برای دریافت این جایزه از خود نشان داده است.

البته احساس میکنم شرایط برای او کمی سخت تر است چرا که گل کمتری به ثمر رسانده است. لارسن از فرصت پیش آمده استفاده کرد تا از زحماتی که پپ گوآردیولا نیز در مورد او کشیده بود تشکر کند و گفت: در اسپانیا همیشه از من به عنوان کسی که به سختی کار می کرد یاد می کنند و من همیشه از گواردیولا در این ارتباط تشکر خواهم کرد./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار