نيوت گينگريچ نامزد سابق انتخابات رياست جمهوري آمريکا و رئيس پيشين مجلس نمايندگان آمريکا اوباما را به خود بزرگ بيني و داشتن تصورات خام متهم کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از  شبکه تلويزيوني سي ان ان،  يک مقام سابق آمريکايي، اوباما را به خود بزرگ بيني و داشتن تصورات خام متهم کرد.
نيوت گينگريچ نامزد سابق انتخابات رياست جمهوري آمريکا و رئيس پيشين مجلس نمايندگان آمريکا در گفتگو با اين شبکه گفت:«رقابت هاي انتخابات رياست جمهوري آمريکا با شدت ادامه دارد. الگوي رفتاري باراک اوباما رئيس جمهور کنوني و نامزد حزب دموکرات انتخابات امسال آمريکا به گونه اي است که خودش را در کانون همه چيز مي داند. بنابراين ، کارهايي که او انجام مي دهد به هيچ وجه تعجب آور نيست زيرا برگرفته از همين نگرش است. اوباما در فضاي توهم به سر مي برد. اوباما فردي نبود که اسامه بن لادن رهبر سابق القاعده را کشته باشد بلکه نيروهاي ويژه آمريکايي اين کار را انجام دادند. درست است که اوباما تصميم مرتبط با اين کار را اتخاذ کرد اما بايد توجه داشت که اوباما به سختي بسيار زيادي مي توانست با اين کار مخالفت کند زيرا پس از يافتن اسامه بن لادن بايستي اين کار انجام مي شد.»
گينگريچ در ادامه با تحليل سياستهاي اقتصادي اوباما افزود:« باراک اوباما در حوزه اقتصادي و کمک به صنايع مشکل دار از قبيل صنايع خودروي آمريکا عملکرد نامناسبي داشته است. او قوانين مربوط به ورشکستگي در آمريکا را نقض کرده است تا اينکه به واسطه آن ، بتواند کنترل کارکنان بخش صنعت خودرو را در دست بگيرد. اين اقدامات به ضرر مستمري بگيران و بازنشستگان آمريکايي تمام شده است. اينکه اوباما بخواهد در اين زمينه مدعي شود عمکلردش موفق بوده و به اين صنعت کمک کرده ، غيرصادقانه است. اوباما براي پيروزي در انتخابات با چالشهاي بسياري مواجه است. بيکاري، قيمت بالاي بنزين و اتفاق رخ داده در شهر بنغازي ليبي مشکلات اصلي اوباما است. همين مسائل سبب دورشدن مردم از اوباما در ايالتهايي خواهد شد که در انتخابات امسال ، نقش تعيين کننده اي دارند.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار