عضو هيئت‌رئيسه فراكسيون اصولگرايان مجلس بررسي مسائل و مشكلات كشور در شرايط فعلي و ارائه راهكارهايي براي تعامل بيشتر دولت و مجلس را از جمله موارد مطرح شده در نشست مشترك اين فراكسيون با رئيس جمهور عنوان كرد.

محمد‌صالح جوكار نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران از ديدار تعدادي از اعضاي هيئت‌رئيسه فراکسيون اصولگرايان مجلس با رئيس‌جمهور  خبر داد و گفت: در اين نشست مشترك كه در روز يكشنبه هفته جاري و  در محل نهاد رياست جمهوري برگزار شد، مسائل و مشكلات كشور در شرايط فعلي بحث‌ و بررسي و راهكارهايي در جهت تعامل بيشتر دولت و مجلس مطرح شد.
 
وي در ادامه با بيان‌اينكه اين نشست، نشست خوبي بود افزود: اين جلسه در راستاي ايجاد همدلي بيشتر ميان دولت و مجلس و در راستاي تحقق منويات مقام معظم رهبري برگزار شد كه ان‌شالله مي‌تواند براي كشور، نظام و انقلاب در مواجه با مشكلات خصوصا مسائل تحريم كارساز باشد.
 
عضو هيئت‌رئيسه فراكسيون اصولگرايان در ادامه تصريح کرد: اين نشست مشترك، اولين جلسه اين فراكسيون با رئيس‌جمهور بود كه مقرر شد اين نشستها به فراخور حال و شرايط استمرار پيدا کند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: فراکسیون ، دولت ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار