نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، شرکت آب و فاضلاب را در اجرای پروژه ها جلوتر از توسعه شهر دانست و گفت: به حمدا... با وجود توسعه شهر، آبفا پیش بینی های لازم را انجام داده و در آینده پاسخگوی نیازها خواهد بود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی شرکت آب و فاضلاب را در اجرای پروژه ها جلوتر از توسعه شهر دانست و گفت: به حمدا... با وجود توسعه و گسترش شهر و ایجاد شهرک های جدید، شرکت آب و فاضلاب پیش بینی های لازم را انجام داده و با اجرای پروژه های مختلف در آینده پاسخگوی نیازها خواهد بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود فعالیت ها و اقدامات آبفا را در چند سال اخیر مثبت ارزیابی کرد و گفت: گسترش شهر قم لزوم توسعه تاسیسات آب و فاضلاب را به دنبال دارد که اگر آبفا در این زمینه جلوتر و یا حتی مساوی پیش نرود با مشکل مواجه خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی ساخت تصفیه خانه فاضلاب و استفاده از پساب آن برای آبیاری کشاورزی و فضای سبز و همچنین ساخت مخازن مهر را برای تامین آب واحد های مسکن مهر مهم ارزیابی کرد و گفت: در این زمینه ها زحمات زیادی کشیده شده و پروژه های خوبی در دست اجرا است که با توجه به توسعه روز افزون شهر قم، بسیار خوب، مطمئن و امیدوار کننده است./س
برچسب ها: قم ، فعالیت آبفا ، استان قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.