معاون اداره‌كل هواشناسي خوزستان گفت:‌ در 24 ساعت آينده آسمان استان نيمه‌ابري تا تمام ابري در بعضي ساعات همراه با پديده شرجي يا رگبار پراكنده توام با رعد و برق و وزش باد قابل ملاحظه پيش‌بيني مي‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکزخوزستان ؛علي‌رضا غلام‌پور در گفت‌وگو با خبرنگاران ـ اظهار كرد: بررسي وضعيت سينوپتيكي، خط ناپايدار لايه مياني جو را در نوار غربي كشور و استان خوزستان نشان مي‌دهد. اثرات اين سامانه به شكل افزايش ابر، رگبار، رعد و برق و وزش باد قابل ملاحظه خواهد بود.

 وي ادامه داد: انتظار است اين وضعيت تا فردا صبح در منطقه ادامه يابد. جريانات جنوبي و به سبب آن پديده شرجي نيز تا اواخر هفته در منطقه پيش‌بيني مي‌شود.

 

معاون اداره‌كل هواشناسي خوزستان بيان كرد: در 24 ساعت گذشته گرم‌ترين نقطه استان اميديه و رامهرمز با 37 درجه و خنك‌ترين دهدز با 6 درجه است. همچنين بيشترين ميزان رطوبت نسبي كه امروز گزارش شد، آبادان و ماهشهر به ترتيب با  94 و 95 درصد است. اهواز نيز 82 درصد رطوبت داشت.

 

غلام‌پور گفت: در 24 ساعتي كه گذشت بارش باران در سطح استان گزارش نشد ولي روزهاي گذشته با بارش باران همراه بود. البته براساس پيش‌بيني ممكن است تا اواخر امروز بارش باران در برخي نواحي استان به خصوص نواحي شمالي و مرتفع خوزستان افزايش يابد./س

 

برچسب ها: ادامه ، شرجی ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.