رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد گفت: پیش بینی می‌کنیم سه هزار رأس کشتار داشته باشیم که همین تعداد دام برای روز عید قربان آماده شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  مشهد    ، سید مرتضی حیدری در نشست خبری ساماندهی بهداشتی ذبح دام در روز عید قربان افزود: موسسه گوشت مشهد در روز عید قربان هماهنگ با دامپزشکی دام زنده را در محل کشتارگاه قرار می‌دهد تا تخلفاتی که در سطح شهر اتفاق می‌افتد را حذف کنیم.

رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد افزود: ذابح کنندگانی که در کشتارگاه حضور دارند کارت ذبح شرعی داشته و حدود 17 دامپزشک نیز با ما همکاری می‌کنند.

حیدری خاطرنشان کرد: تاکید ما بر روی مرحله پیش سرد دام ذبح شده است که نباید سریع گوشت را فریز کرد و باید گوشت را به مدت 24 ساعت در دمای یخچال نگهداری کرد.

وی با اشاره به قبول سفارش تلفنی ذبح دام از سوی موسسه گفت: موسسه صنعتی گوشت مشهد با قیمت مناسبی گوشت را توزیع می‌کند و در همین راستا امسال قبول سفارش تلفنی ذبح بهداشتی و شرعی دام را دارد.

رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد تاکید کرد: کشتارگاه صنعتی دام در روز عید قربان آماده کشتار دام نذری و انجام نظارت بهداشتی لازم به صورت رایگان است و ضمن اینکه گوشت دام نذری و آلایش خوراکی آن به طور کامل و آماده سازی شده و بدون دریافت هرگونه وجهی تحویل داده می‌شود.

حیدری با اشاره به ذبح دام در سال گذشته اظهار کرد: سال گذشته مجموعاً هزار و 845 کشتار داشتیم و امسال با توجه به شرایطی که است و مردم آگاهی بیشتری پیدا کرده‌اند پیش بینی می‌کنیم 3 هزار رأس کشتار داشته باشیم که همین تعداد دام برای روز عید قربان آماده شده است. /س

برچسب ها: عید ، قربان ، سه هزار ، قربانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.