مربی دروازه بان های تیم فوتبال استقلال گفت: پزشک تیم قرار است یک تست پزشکی امروز از رحمتی بگیرد تا مشخص شود که رحمتی می تواند در درون دروازه قرار بگیرد یا باید گلر دیگری در دروازه بگذاریم.

حمید بابازاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال دو دروازه بان دیگر ما شرایط خوبی دارند و اگر رحمتی نتواند تیم را مقابل نفت همراهی کند از یکی از گلرها درون دروازه استفاده می کنیم و نگرانی از بابت دروازه بان نداریم.

مربي دروازه بان هاي تيم فوتبال استقلال در ادامه اظهار داشت: سید حسین حسینی گلر جوان ما در تمرینات خیلی بهتر از ردی دروازه بان خارجی مان بوده است و اگر رحمتی نتواند درون دروازه بایستد از گلر جوانمان به جای وي استفاده می کنیم.

وی در خصوص مشکلات استقلال در نبود رحمتی در دروازه گفت: در صورت مصدومیت رحمتی ما مشکلی از بابت دروازه نخواهیم داشت چراکه ما دروازه بان تیم ملی امید را به خدمت گرفتیم تا در شرایط مقتضی از وی استفاده کنیم.

بابازاده بیان داشت: تیم ما برای خدمت به فوتبال ساختن دروازه بان های جوان و پشتوانه سازی برای فوتبال ملی یک دروازه بان جوان را به خدمت گرفته است و برخی به جای حمایت از اقدام تیم استقلال به ما خرده گرفتند که چرا یک دروازه بانی در حد رحمتی برای تیم نگرفتیم.

وی تصریح کرد: هم اکنون 5 و 6 دروازه بان جوان در تیم های لیگ برتر حضور دارند اما تیم ها به جای استفاده از آنها، گلر خارجی را در درون دروازبانشان قرار می دهند که به نظرم این تیم ها باعث از بین رفتن سرمایه های ملی می شوند.

بابازاده درباره بازی تیم استقلال مقابل نفت تهران گفت: نفت تهران تیم دونده و از کادر فنی کارآمدی برخوردار است اما تیم ما شناخت لازم از یک بازی تیم نفت دارد بازیکنان ما شکست مقابل تراکتورسازی را به فراموشی نسپرده اند و با صحبت های امیر قلعه نوعی با روحیه خوبی برابر نفت تهران قرار خواهند گرفت بازیکنان ما شرایط این بازی را درک کردند و برای پیروز شدن این بازی به میدامن می روند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار