عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري در واکنش به برخي از اظهارات اصلاح‌طلبان مبني بر اينکه اصلاح‌طلبان ريشه‌دار هستند،‌ گفت: هر جرياني ريشه‌دار است اما مهم اين است که ريشه آن به کجا بازگردد.

مجيد متقي‌فر در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واکنش به برخي از اظهارات اصلاح‌طلبان مبني بر اينکه اصلاح‌طلبان ريشه‌دار هستند،‌ گفت: هر جرياني ريشه‌دار است اما مهم اين است که ريشه آن به کجا بازگردد.

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري با بيان اين مطلب که ريشه اصلاحات در انقلاب و مردم نبوده و وارداتي است،‌ گفت: تفکرات اصلاح‌طلبي که مدنظر آنهاست با وابستگي فرهنگي، اقتصادي و سياسي همراه بوده و اين اظهاراتشان بيشتر جنبه تبليغاتي دارد.

وي با انتقاد از اظهاراتي پيرامون اينکه دولت قصد حذف نيروهاي کارآمد را دارد گفت: اصلاح‌طلبان همان نيروهاي کارآمد را نيز قبول نداشتند و همان زمان هم که آنها روي کار بودند از اين افراد انتقاد مي‌کردند.

متقي‌فر در ادامه به پالس درخواستي اصلاح‌طلبان از سوي نظام اشاره کرد و گفت: اين درخواست به اين معني است که ما برويم درخواست کنيم آنها بيايند و به جنايت‌هايشان ادامه دهند همانطور که در زمان حضور خودشان دين و ناموس مملکت را به خطر انداختند.

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري در پايان خاطرنشان کرد: اين افراد در هر کشور ديگري که بودند تاکنون قلع و قمع شده بودند و اکنون هم به خاطر ظرفيت بالاي نظام است که هنوز اين تفکر در کشور وجود دارد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار