بازيكن تنيس روي ميز ايران گفت: فشردگي مسابقات در ليگ عراق تا حدي بود كه در روز آخر همه بازيكنان مصدوم شدند.

امين ميرالماسي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: مسابقات تنيس روي ميز ليگ عراق به صورت متمركز و در 4 روز برگزار شد، در روز آخر همه بازيكنان دچار مشكل شده بودند من هم از نظر بدني افت كرده بودم.

وي تصريح كرد: عراق امسال براي اولين بار از بازيكنان حرفه اي استفاده كرده بود و به همين منظور از بازيكنان ايران هم دعوت كرد.
من، ميديا لطف اله نسبي و بهنام رحمت پناه در ليگ حاضر بوديم اما هر تيم فقط مي توانست يك بازيكن خارجي  جذب كند.

وي افزود: يك تيم بازيكني از مصر آورده بود كه بهترين بازيكن 10 سال اخير اين كشور است من موفق شدم وي را شكست دهم.

ميرالماسي درباره كيفيت ليگ عراق گفت: ليگ اين كشور از نظر مالي و سطح بازي براي بازيكنان ما چشمگير نيست اما حضور در مسابقات آنها از آنجا كه براي بازيكنان تجربه جديدي است شركت در آن بدون فايده نيست و اگر سال ديگر باز هم به من پيشنهاد بازي بدهند من پيشنهاد آنها را قبول خواهم كرد.

ميرالماسي خاطرنشان كرد: حضور در ليگ آنها در كنار ليگ ايران خوب است و از نظر مالي و سطح بازي ليگ كشورمان بهتر است.

پينگ پنگ باز رده سني اميد كشورمان درباره وضعيت قراردادش با تيم هاي سوپر ليگ ايران گفت: من هنوز قرارداد نبسته ام اما با دو تيم صحبت كرده ام كه ترجيح مي دهم تا همه چيز قطعي نشده است نامي از آنها نبرم.

وي با بيان اينكه مشغول تمرين كردن براي آمادگي هرچه بيشتر در رقابت هاي بين المللي جام فجر است تصريح كرد: فكر مي كنم بهترين اقدام فدراسيون برگزاري مسابقات بين المللي دهه فجر بود، در سال گذشته من در حالي در اين رقابت ها شركت كردم كه رنكينگم 1400 بود اما بعد از رقابت در اين مسابقات كه به ميزباني ايران برگزار شده بود در رنكينگ جهاني ام 700 پله صعود كردم و از اين نظر بسيار خوب است اكنون نيز مشغول تمرين هستم تا عملكرد خوبي در مسابقات امسال از خود به نمايش بگذارم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار