سرپرست تيم فوتبال سپاهان گفت: در حال حاضر شرایط تیم ایده آل است و کرانچار در حال آماده کردن تیم برای بازی با تراکتورسازی در هفته سیزدهم لیگ برتر است.

رسول خوروش سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: تراکتوریها با برد مقابل استقلال از روحیه بالایی برخوردارند که این امر کار را برای تیم ما سخت می کند، ‌این بازی برای تیم ما 9 امتیاز وارد چرا که با این برد جایگاه ما را در جدول رده بندی تثبیت می شود.

خوروش درباره برگزاری هفته چهاردهم قبل از تعطیلات لیگ برتر گفت: سازمان لیگ یک هفته مانده به آغاز بازیهای هفته چهارم به باشگاه ها اعلام می کنند که این بازی قبل از تعطیلات برگزار می شود که تا این حد بی برنامگی در فدراسیون فوتبال ندیده بودم.

وی در ادامه بیان داشت: بازی معوقه ما با گهر قرار بود بعد از بازی با تراکتورسازی برگزار شود که سازمان لیگ به اعلام کردند که این بازی دوباره به تعویق افتاد و باید مقابل نفت تهران در هفته چهاردهم بازی کنیم برنامه ریزی نادرست سازمان لیگ مشکلاتی برای تیم ما به وجود آورده است.

سرپرست سپاهان در خصوص ناراحتی جمشیدیان از نیمکت نشینی اش گفت: بازیکنان نیمکت نشین بر این باورند که حق و حقوقشان ضایع شده است به خاطر همین از این وضعیت ناراضی هستند. متأسفانه رسانه ها آنقدر که با نیمکت نشینان تیم ما مصاحبه می کنند با ملی پوشان گفتگو نمی کنند، رسانه ها موقعی با بازیکنان نیمکت نشین صحبت می کند که آنها در شرایط روحی خوبی نیستند و حرفهایی می زنند که بعد از آن پشیمان می شوند.

وی در ادامه اظهار داشت: جمشیدیان تا آخر فصل با ما قرارداد دارد اما مسئولان باشگاه قرار است در نیم فصل وضعیت این بازیکن را مشخص کنند و براساس صلاح تیم تصمیم بگیرند.

خوروش در خصوص وضعیت احسان حاج صفی در تراکتور سازی گفت: این بازیکن یک سال دیگر با تیم ما قرارداد و بعد از پایان خدمت سربازی اش در تیم تراکتورسازی باید به باشگاه سپاهان اصفهان باز گردد براساس قانون فدراسیون فوتبال حاج صفی دو سال خدمتش قبل از اتهام فصل دوم تمام می شود و باید دید که فدراسیون فوتبال چه تصمیمی اتخاذ می کند.

وی در مورد انتخاب مربی تیمشان گفت: مسئولان باشگاه جلسه ای با کرانچار سرمربی تیم داشتند و این مربی در این جلسه اعلام کرد که فعلا با همین مربیان کار می کند و در پایان نیم فصل دستیار اولش را انتخاب می کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هم اکنون تیم ما با درایت کرانچار نتایج خوبی در لیگ گرفته و صدرنشین این رقابتها است که امیدواریم امسال هم بتوانیم قهرمان شویم.

گفتنی است: تیم فوتبال سپاهان در هفته سیزدهم باید به مصاف تیم فوتبال تراکتورسازی برود، این تیم با برد مقابل تراکتورسازان می تواند جایگاهی رادر جدول تثبیت کند./با

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار