موحد عضو اتاق بازرگاني ايران د
گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: مصرف کننده دنبال کيفيت و قيمت مناسب است و صرفا به دنبال برند نيست.
وي در ادامه افزود: برند بر بازار خريد تاثير فراوان دارد و متاسفانه اين موضوع در بين کالاهاي داخلي تعريف چنداني ندارد و بيشتر برند را با نام کالاي خارجي مي شناسند.
موحدي تصريح کرد: کالاي داخلي با کيفيت مناسب مصرف کننده را از کالاي خارجي مشابه دور مي کند.
وي ادامه داد: در چنين شرايطي محدوديت واردات مفهومي نخواهد داشت چرا که فضا رقابتي است.
موحد اظهار داشت: در صنايع غذايي و شيريني و شکلات اين اتفاق افتاده و مصرف کننده به توليدات داخلي تمايل بيشتري دارد.
وي در پايان خاطرنشان کرد: تلاش براي حفظ بازار داخل با بهبود کيفيت کالا همراه خواهد بود./ک